شیائومی تولید اسمارت‌‌فون‌های خود در ویتنام را آغاز کرد

کمپانی شیائومی به تازگی تولید اسمارت‌فون‌های خود در کشور ویتنام را آغاز کرده است. این شرکت چینی، تولید دستگاه‌های خود را در شرق ویتنام آغاز نموده و محصولات ساخته شده به سایر بازارها در منطقه جنوب‌شرقی آسیا صادر خواهند شد.

بر اساس گزارش وبسایت Nikkei Asia، غول فناوری چینی تولید اسمارت‌فون‌های خود در کارخانه‌ای واقع در استان شمالی تای‌یوان هنگ‌کنگ را آغاز کرده است. بعلاوه گوشی‌های تولید شده در ویتنام به کشورهای دیگری از جمله مالزی و تایلند نیز صادر خواهند شد. این برنامه در حالی عملیاتی می‌شود که ویتنام شاهد رشد جمعیت و اقتصاد خود است. بی‌تردید در چنین شرایطی میزان تقاضا برای خریداری اسمارت‌فون نیز افزایش خواهد یافت.

بنابراین شیائومی امیدوار است تا بتواند جایگاه خود را در بازار تثبیت نموده و سهم خود از بازار اسمارت‌فون ویتنام را افزایش دهد. همچنین کمپانی چینی قصد دارد تا به رقیب کره‌ای خود یعنی سامسونگ الکترونیکس برسد. در حال حاضر سامسونگ محبوب‌ترین برند از نظر سهم بازار فروش در ویتنام محسوب می‌شود. بر اساس گزارش رسانه‌های محلی، برند چینی برای تولید هندست‌های خود به کمپانی هنگ‌کنگی DBG Technology اعتماد نموده است.

این کارخانه از مساحتی معادل حدودا 200 هزار متر مربع برخوردار بوده و با سرمایه‌گذاری تقریبی 80 میلیون دلاری احداث شده است.

این کارخانه در کنار ساخت گوشی‌های هوشمند، مسئولیت تولید تجهیزات انتقال داده و برد مدار را نیز بر عهده دارد. در حال حاضر شیائومی بخش عمده‌ای از اسمارت‌فون‌های خود را در کشورهای چین و هندوستان تولید می‌کند. با این‌حال شیوع فراگیر ویروس کرونادر سال 2020 موجب بروز اختلالات شدید در زنجیره تامین شد و این پدیده به نوبه خود، فروش گوشی‌های هوشمند را نیز تحت تاثیر قرار داد. بنابراین اکنون شیائومی در صدد گسترش و تنوع بخشیدن به زنجیره تامین خود است.

۵
از ۵
۱۳ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش