آیپد اپل پس از ۱۴ سال به نرم‌افزار ماشین‌حساب مجهز می‌شود!

 

 

بر اساس شایعه‌ای جدید، اپل پس از ۱۴ سال سرانجام برنامه‌ی اختصاصی ماشین‌حساب را برای آیپد منتشر می‌کند.

اپل سرانجام در به‌روزرسانی جدید سیستم‌عامل خود برای تبلت‌ها یعنی iPadOS 18 برنامه‌ی ماشین حساب را به صورت پیش‌فرض برای تمامی مدل‌های سازگار تبلت اپل ارائه خواهد کرد.

 

کمبود یک برنامه‌ی ماشین‌حساب رسمی برای آیپد، همواره یکی از سوژه‌های طنز در شبکه‌های اجتماعی بوده است و کاربران سال‌ها است که منتظر انتشار آن هستند. در این مدت، کاربران آیپد برای انجام محاسبات خود به برنامه‌هایی نظیر PCalc و Calcbot در اپ‌ استور روی آورده‌اند.

 

هفته‌ی گذشته گفته شد که macOS 15 شامل یک برنامه‌ی ماشین‌حساب بازطراحی‌شده با قابلیت‌هایی نظیر همگام‌سازی با برنامه‌ی یادداشت‌ها، تغییر اندازه‌ی پنجره، نوار کناری نمایش‌دهنده‌ی محاسبات اخیر و موارد دیگر خواهد بود. این احتمال وجود دارد که نسخه‌ی به‌روزرسانی‌شده‌ی ماشین‌حساب macOS بر پایه‌ی ماشین‌حساب جدید آیپد ساخته شود.

 

اپل قصد دارد تبلت‌های جدید خود را ۱۸ شهریور رونمایی کند و احتمالا آن محصولات اولین آیپدها با ماشین‌حساب اختصاصی خواهند بود. قیمت تبلت ها هنوز مشخص نیست.

 

 

اولین نسخه‌ی آزمایشی (بتا) iPadOS 18 بلافاصله پس از نطق اصلی WWDC منتشر می‌شود و انتظار می‌رود انتشار گسترده‌ی این به‌روزرسانی در ماه سپتامبر (شهریور و مهر) انجام گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۲ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش