گلکسی C55 لو رفت؛ میان‌رده‌ای با پنل پشتی چرمی

 

گوشی گلکسی C55 سامسونگ با پنل پشتی چرمی

 

گلکسی C55 سامسونگ از زبان طراحی سایر میان‌رده‌های سامسونگ بهره می‌برد، اما پنل پشتی آن چرمی است.

 

سامسونگ قصد دارد گلکسی C55‌ را با شماره‌مدل SM-C5560 به بازار چین عرضه کند و حالا در فاصله‌ی باقی‌مانده تا عرضه‌ی رسمی، تصاویر واقعی این گوشی فاش شدند.

گلکسی C55‌ حداقل در دو رنگ مشکی و نارنجی به‌فروش خواهد رسید. پنل پشتیاین گوشی در این رنگ‌ها از جنس چرم خواهد بود. در سالیان اخیر برای اولین بار است که شاهد استفاده از چرم در گوشی‌های سامسونگ هستیم.

گلکسی C55 سامسونگ نارنجی رنگ با پنل پشتی چرمی

گلکسی C55 سامسونگ سیاه رنگ با پنل پشتی چرمی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به‌احتمال زیاد گلکسی C55 مدل تغییر‌نام‌یافته‌ی گلکسی M55 خواهد بود. براساس شایعات قبلی، میان‌رده‌ی جدید سامسونگ به صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی اولد با وضوح +FHD، دوربین اصلی و سلفی ۵۰ و ۱۳ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۱ مجهز خواهد بود.

باتری گلکسی C55 ظرفیت ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و به‌احتمال زیاد با حداکثر توان ۴۵ وات شارژ می‌شود. گوشی مورد بحث با حداکثر ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت رم به دست کاربران خواهد رسید.

 

برخی از افشاگران معتقدند که گوشی جدید سامسونگ در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد. قیمت جدید گلکسی C55 نسبت‌ به کانفیگ‌های مختلف آن از ۲۷۶ تا ۳۱۷ دلار متغیر خواهد بود.

 

۴
از ۵
۳ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش