ماکروسافت ویژگی های آزمایشی، برای تست روی ویندوز۱۱ منتشر خواهد کرد

پس از افشاهای هفته گذشته که ویندوز 11، در ماه فوریه به‌روزرسانی بزرگ‌تر از حد معمول با  برنامه های اندروید ، بهبود task bar و بسیاری موارد دیگر دریافت می‌کند، مایکروسافت اکنون جزئیات برنامه‌های خود را برای آزمایش ویندوز 11 در طول سال 2022 ارائه می‌کند. سازنده نرم‌افزار می‌گوید که قصد دارد تست های بیشتری را با آن انجام دهد. ویژگی‌هایی برای آزمایش‌کنندگان ویندوز 11 که ممکن است هرگز به نسخه اصلی راه نیابند.

آماندا لانگوفسکی، سرپرست  بخشWindows Insider توضیح می‌دهد: «به‌عنوان بخشی از این تکامل پیش رونده، خودی‌ها می‌بینند که ما بیشتر به سمت کانال Dev (توسعه دهنده)به‌عنوان مکانی برای رشد ایده‌های جدید، کار روی آیتم‌های آینده دور، و کنترل وضعیت featureهای تکی، حرکت میکنیم.» . در برخی موارد، این ویژگی ها هرگز در نسخه اصلی عرضه نمی‌شوند، اما با آزمایش‌ها و تست های بیشتر، می‌توانیم تجربیات مان را بهتر  کنیم و ایرادات را اصلاح کنیم و راه‌حل‌هایی را در ویندوز ارائه کنیم که واقعاً مشتریان ما را برای دستیابی به چیزهای بیشتری توانمند می‌سازد.»

قبلاً آزمایش‌های AوB و مانند این را دیده‌ایم، که در آن زیرمجموعه‌ای از اعضای خودی Windows Insiders به آن ویژگی های خاص دسترسی خواهند داشت حتی قبل از اینکه مایکروسافت آن را به طور گسترده‌تر برای آزمایش کنندگان عرضه کند. با این حال، در آینده، ممکن است تغییراتی در ویژگی هایی وجود داشته باشد که حتی به طور کامل توسط مایکروسافت مستند نشده باشد. تعدادی از علاقه مندان به ویندوز هر بار که مایکروسافت یک ساختار جدید منتشر می کند، به دنبال ویژگی های جدید هستند و ازflags موجود در سیستم عامل برای روشن کردن ویژگی های مخفی استفاده می کنند و می بینند که مایکروسافت در حال آزمایش چه چیزی است.

 

مایکروسافت برنامه های آینده خود را برای توسعه ویندوز 11 در سال 2022 از طریق یک وبلاگ کوتاه در وب سایت خود، به اشتراک گذاشت. سه کانال مختلف توزیع وجود خواهد داشت - کانال توسعه دهنده، کانال بتا و کانال پیش نمایش.

کاربران در Dev Channel (کانال توسعه‌دهنده) به برخی از ویژگی‌های آزمایشی دسترسی خواهند داشت، که ممکن است به نسخه نهائی پایدار راه یابند یا حتی راه نیابند. این نسخه از سیستم عامل، بسیار ناپایدار خواهد بود و به عنوان یک درایور روزانه قابل استفاده نخواهد بود.

کانال بتا مجموعه ای از ویژگی ها را دریافت می کند که انتظار می رود مطابق با ساخت نهایی باشد و البته کمی پایدارتر است. با این حال، کانال پیش‌نمایش بهترین راه، برای تجربه ویژگی‌های آتی ویندوز 11 باقی می‌ماند؛ زیرا احتمالا فقط حاوی مشکلات جزئی می‌باشد که برای استفاده روزانه مانعی ایجاد نمی‌کند.

اکنون کانال Dev برای تست ویندوز 11،  واقعاً جایی خواهد بود که ویژگی‌های "آزمایشی" ظاهر می‌شود و کانال بتا شامل ویژگی‌هایی می‌شود که به آنچه برای همه منتشر می‌شود، نزدیک‌تر است. این می‌تواند به این معنی باشد که اگر به انتشار نزدیک‌تر باشند، ویژگی‌های جدید حتی ابتدا در کانال بتا نشان داده می‌شوند.

مایکروسافت اکنون در نظر دارد به آزمایش‌کنندگان ویندوز 11 پنجره‌ای(window) بدهد تا بتوانند از کانال توسعه‌دهنده به کانال بتا سوئیچ کنند تا ویژگی‌های آزمایشی بیشتری که در راه است، فعال نشود. این احتمالاً همزمان با انتشار ویژگی‌هایی از جمله پشتیبانی از برنامه اندروید، تغییرات task barو برنامه‌های نوت‌پد و مدیا پلیر بازطراحی‌شده ،در ماه فوریه خواهد بود.

۵
از ۵
۱۸ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش