فروشگاه گوگل پلی اکنون به شما این امکان را می دهد که بازی ها را در ویندوز دانلود کنید

قابلیت جدید بتا گوگل پلی استور نصب روی ویندوز

گوگل رسماً دوره آزمایش بتا را برای بازی‌های فروشگاه Google Play با قابلیت  اجرای بازی‌ها در ویندوز آغاز کرد. اما در حال حاضر، فقط کاربران از مناطق خاصی می توانند این قابلیت را امتحان کنند.

فروشگاه گوگل پلی اکنون به شما این امکان را می دهد که بازی ها را در ویندوز دانلود کنید

گوگل هیچ چیز مشخصی در مورد نحوه برنامه ریزی برای انجام پشتیبانی cross-play نگفته است به جز اینکه نیاز به نصب یک برنامه ساخت گوگل بر روی رایانه شخصی دارد؛ اما به گفته کاربرانی که می توانند آن را امتحان کنند، هیچ برنامه ای وجود ندارد. فقط یک دکمه «دانلود در ویندوز» در نسخه دسکتاپ Google Play برای برخی از کاربران ظاهر شده و با کلیک بر روی آن یک فایل اجرایی برای ویندوز دانلود می‌شود.

برای نصب بازی یک دکمه «دانلود در ویندوز» در نسخه دسکتاپ Google Play

در هر صورت، این احتمال وجود دارد که شما آن دکمه اضافی را در فروشگاه Google Play خود نداشته باشید زیرا عرضه اولیه بتا ظاهراً محدود به کره جنوبی، هنگ کنگ و تایوان است، اما کاربران خارج از این مناطق می گویند که می توانند آن را امتحان کنند. بنابراین در این مرحله، کمی ابهام وجود دارد، اما به نظر می رسد روند توسعه به سرعت پیش می رود و به زودی می توانید بازی های اندرویدی مورد علاقه خود را روی رایانه شخصی نیز بازی کنید. گوگل قبلاً از توسعه دهندگان بازی خواسته است که بازی های خود را برای کار با صفحه کلید و ماوس به جای کنترل های لمسی بهینه کنند.

۵
از ۵
۱۵ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش