تفاوت پک های مختلف گوشی های سامسونگ

سلام به همراهان عزیزمون تو این پست قصد  داریم تفاوت پک های مختف گوشی های میان رده سامسونگ رو ببرسی کنیم ;)

 

کسایی که قبل از خرید گوشی موبایل سامسونگ کاملا در موردش تحقیق می کنن متوجه می شن که این شرکت گوشی های خودشو تو کارخانه های مختلفی تولید و به بازار عرضه می کنه که ویتنام،هند و مالزی از جمله کشورهایی هستن که سامسونگ خط های اصلی تولید خودشو تو اونا مستقر کرده.

 

برای بررسی یک گوشی سامسونگ را با پکای ساخت ویتنام و هند و مالزی مورد بررسی قرار دادیم و اغلب تو بازار شاهد این هستیم که برخی فروشنده ها گوشی های سامسونگ ساخت ویتنام رو با قیمت بیشتری نسبت به گوشی های سامسونگ ساخت هند و مالزی میفروشن و دلیل اصلی این گرانی رو کیفیت بهتر گوشی ساخت ویتنام می دونن.

 

 

! رایفون همیشه تاکید داشته که هیچ فرقی بین پک های مختلف نیست و قیمت گوشیا با پکای متفاوت هم تو فروشگاه ما همیشه یکسانه !

 

با بررسی های تخصصی اثبات شده که هیچ تفاوت کیفیتی در گوشی های ساخت ویتنام با ساخت هند و مالزی وجود نداره و تنها به دلیل اینکه محصولات ساخت هند جلوه ی بدی در ذهن مردم کشور ما بوجود آورده باعث شده تا گوشی های ساخت ویتنام را گوشی بهتری بدونن و دید خوبی بهشون داشته باشن و راضی باشن تا کمی گرونتر در بازار خریداری کنن.

 

***با بررسی های بیشتر متوجه شدیم که تنها میزان روشنایی صفحه نمایش گوشی ها با هم متفاوته. ***

(دقت کنید که اگر متخصص نباشین نمیتونید این موردو به سادگی تشخیص بدین!)

 

و همچنین مدل شارژر گوشی های ساخت کشور های مختلف باهم متفاوتن.(که دلیلی برای گرونتر بودن نیست)

 

اگه هنوز براتون سواله که کدوم پکو بخرین؟

 

باید اینو درنظر بگیرین که کمپانی بزرگی مثل سامسونگ که یکی از بزرگترین شرکت ها در جهانه هیچوقت گوشی های خودشو با کیفیت های مختلفی وارد بازار نمی کنه که اعتبار خودشو پیش کاربرا خراب کنه.

 

!!! البته شایان ذکره مدلایی مثل نوت 10 پلاس و در کل پرچمدارهای این شرکت اکثرا چندین مدل هستن که گاها پردازنده بازار مقصدشونم متفاوته یکی با یکی دیگه !!!

 

۵
از ۵
۴۰ مشارکت کننده
رضا شبنم گفت:
سلام
من ی سوال داشتم در مورد سامسونگ a10
گوشیم وقتی ک روی 4G هستش انتن دهی ضعیفی پیدا میکنه وقتی کسی به من زنگ میزنه اینترنتم روی اچ میره ولی گوشی زنگ نمیخوره در بعضی شرایط زنگ میخوره ولی صدا اصلا برای طرق مقابلم نمیره
    پشتیبانی رایفون گفت:
    سلام دوست عزیز
    حتما ی دور ببرین اپراتور مربوطه و سیمکارتتونو عوض کنین اگه اوکی شد ببینین شامل گارانتی میشه این مشکلات یا نه
بهار گفت:
اتفاقا فقط نور نیست همزمان من و دوستم a51خریدیم استفاده یکسانی داشتیم تقریبا بدون زمین خوردگی چیزی بعد دوماه کاملا افت کیفیت حس کردیم برای اون خانم ک حساس تر بنده بود هنگی ب باراورد و محصول هند بود ولی برای من ویتنام قیمت هم یکسان بود
یاسمین گفت:
کیفیت صفحه نمایش هندی با ویتنامی فرق داره ؟
    پشتیبانی رایفون گفت:
    نه دوست عزیز
سعید زارعی گفت:
با سلام
گوشی s10 plus بک گلوبال بهتره یا امریکا وچین از لحاظ بردازنده و رام؟
    پشتیبانی رایفون گفت:
    پردازنده پک امریکا و چین بهتره ولی تو بازار همیشه نسخه اگزینوس موجوده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش