سامسونگ از این به بعد تنها 2 بار در سال گلکسی A51 را به روزرسانی می کند

سامسونگ قول داده است که چهار سال به روز رسانی امنیتی و سه به روز رسانی اصلی اندروید را برای اکثر دستگاه های خود از جمله سری گلکسی A ارائه کند. و با این حال، ظاهراً این به معنای به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهانه نیست.

Galaxy A51، طبق وب‌سایت به‌روزرسانی‌های خود سامسونگ، از این پس تنها دو به‌روزرسانی در سال دریافت می‌کند. این در حالی است که این گوشی کمی بیش از دو سال از عمر آن می گذرد و تاکنون تنها یکی از سه ارتقای اصلی سیستم عامل اندروید وعده داده شده را دریافت کرده است . اوه، و این یکی از پرفروش ترین دستگاه های این شرکت بوده است.

سامسونگ از این به بعد تنها 2 بار در سال گلکسی A51 را به روزرسانی می کند

برای گیج‌کننده‌تر کردن اوضاع، Galaxy A51 5G که بسیار کم‌فروش تر است‌‌ هر سه ماه به‌روزرسانی‌های امنیتی دریافت می‌کند، یعنی هر سال ،دو برابر بیشتر از برادر محبوب‌ترش.

ما امیدواریم که این موضوع چیزی را در مورد برنامه‌هایی که برای آوردن اندروید 12 و اندروید 13 به گلکسی A51 در نهایت وجود دارد، تغییر ندهد. اما خوب است در نظر داشته باشید که «x سال به‌روزرسانی امنیتی» لزوماً به معنای «x سال به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهانه» نیست.

۵
از ۵
۱۸ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش