گزارش جدید تایید می کند که آیفون 14 پرو دارای دوربین 48 مگاپیکسلی خواهد بود

گزارش جدیدی توسط TrendForce تایید کرده است که آیفون 14 پرو مجهز به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی خواهد بود.

این سومین باری است که آیفون وضوح دوربین اصلی خود را افزایش می دهد (آیفون 4 به 4s از5 مگاپیکسل به 8 مگاپیکسل؛ آیفون 6 به 6s از 8 مگاپیکسل به 12 مگاپیکسل) و تغییری جدی در شیوه اپل در تولید دوربین هایش خواهد بود.

این بدیهی است که اپل برای فراهم کردن فیلمبرداری 8K بر روی تلفن های پرو خود به وضوح بالاتری نیاز داشته باشد، اما با توجه به موقعیت تصویربرداری ،دوربین ها با رزولوشن های مختلف فیلمبرداری خواهند کرد. یک پرتره یا یک منظره می‌تواند از مگاپیکسل بیشتری استفاده کند، در حالی که یک عکس در نور کم می‌تواند در نهایت با 12 مگاپیکسل نیز تصویر برداری شود.

یک گزارش جدید ادعا می کند که آیفون 14 پرو دارای دوربین 48 مگاپیکسلی خواهد بود
مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور اپل، بارها به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی آیفون 14 پرو اشاره کرده است. او همچنین گفته است که زوم پریسکوپ با آیفون 15 در سال 2023 در راه است.

حداقل دو گزارش در مورد قسمت جلویی آیفون 14، ادعا می‌کنند که  پانچ دوربین احتمالا به صورت تکی یا قرصی شکل با FaceID داخلی ، جایگزین ناچ میشود.

۵
از ۵
۱۴ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش