شیائومی 12S با تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

تصاویر هندزآن شیائومی 12S با نام تجاری لایکا پیش‌تر در فضای اینترنت منتشر شد. همچنین این هندست پیش‌تر تائیدیه 3C را دریافت کرد. اکنون نیز این اسمارت‌فون در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده است. این دستگاه همانند مدل ظاهر شده در پایگاه داده 3C از شماره مدل 2206123SC استفاده می‌کند.

بر اساس اطلاعات فهرست گیک‌بنچ این هندست مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 به‌همراه 12 گیگابایت رم است. از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری سیستم‌عامل اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 هستیم.

شیائومی 12S با تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 و 12 گیگابایت رم در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 1328 و 4234 را کسب کرده است. فهرست 3C منتشر شده در اوایل ماه جاری نشان می‌دهد که این هندست از فناوری شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند.

بر اساس شایعات، شیائومی 12S مجهز به یک نمایشگر اولد 120 هرتزی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی توسعه‌یافته با همکاری شرکت لایکا است. این هندست در کنار شیائومی 12S پرو معرفی خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها شیائومی 12S پرو با 2 تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 و Dimensity 9000 در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش