فهرست مشخصات کامل اسمارت‌فون وان‌پلاس 10T 5G منتشر شد

گوشی پرچم‌دار آینده کمپانی وان‌پلاس تحت عنوان وان‌پلاس 10T 5G به بازار عرضه خواهد شد. بر اساس اعلام یک خبرچین معتبر با نام مکس جامبور، این هندست از اسم رمز Ovaltine بهره گرفته و مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 خواهد بود. پیش‌تر و در ماه آوریل یک خبرچین مشهور با نام استیو همرستوفر به مشخصات یک هندست پرچم‌دار وان‌پلاس اشاره کرد. در آن زمان وی تصور می‌کرد که این دستگاه همان وان‌پلاس 10 است. با این‌حال اکنون وی عقیده دارد که این اطلاعات احتمالا متعلق به اسمارت‌فون وان‌پلاس 10T 5G است.

استیو همرستوفر در ماه آوریل اعلام کرد که وان‌پلاس سرگرم تست 2 نمونه اولیه از گوشی پرچم‌دار آینده خود است. یکی از این گجت‌ها مجهز به تراشه ساخت کوالکام بوده و دیگری از تراشه تولید شده توسط شرکت مدیاتک بهره می‌گرفت. همچنین وی مدعی شده بود که وان‌پلاس در 6 ماهه دوم سال جاری از این هندست رونمایی خواهد کرد. گزارش منتشر شده در آن مقطع زمانی اعلام کرد که این گجت احتمالا همان وان‌پلاس 10 است؛ اما اکنون به‌نظر می‌رسد که جزئیات به اشتراک گذاشته شده مربوط به اسمارت‌فون وان‌پلاس 10T 5G هستند.

از این رو به‌نظر می‌رسد که وان‌پلاس اسمارت‌فون جدید خود را با تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 و Dimensity 9000 مورد آزمایش قرار داده است.از آنجا که مکس جامبور ادعا کرده که در ماه‌های باقیمانده از سال جاری تنها از یک اسمارت‌فون وان‌پلاس رونمایی خواهد شد؛ لذا به‌نظر می‌رسد که وان‌پلاس تصمیم گرفته تا نسخه‌ای از وان‌پلاس 10T 5G با تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 را به تولید انبوه برساند. بنابراین کمپانی چینی برای عرضه مدلی از این هندست با تراشه Dimensity 9000 احتمالا هیچ برنامه‌ای ندارد.

مشخصات شایعه شده برای وان‌پلاس 10T 5G

بر اساس اطلاعاتی که توسط استیو همرستوفر در ماه آوریل منتشر شده است؛ وان‌پلاس 10T 5G احتمالا مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. همچنین این پنل از فناوری LTPO 2.0 پشتیبانی خواهد کرد. تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 احتمالا به‌همراه 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی فعالیت خواهد کرد.

این دستگاه احتمالا مجهز به دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی خواهد بود. پیکره‌بندی دوربین پشتی این هندست شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 16 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی است. انرژی مورد نیاز این اسمارت‌فون از طریق باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع 150 واتی تامین می‌شود. از جنبه نرم‌افزاری نیز وان‌پلاس 10T 5G رابط کاربری OxygenOS مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 را اجرا خواهد کرد.

۵
از ۵
۱۳ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش