سامسونگ در تدارک معرفی مدل 1 ترابایتی گلکسی زد فولد 4 است

تا موعد رونمایی سامسونگ از گوشی تاشو گلکسی زد فولد 4 هنوز چند ماه زمان باقی مانده است. انتظار می‌رود که غول کره‌ای در دستگاه‌ تاشو آینده خود اصلاحات معناداری را اعمال نماید که یکی از آنها شامل ارتقاء ظرفیت حافظه داخلی خواهد بود.

اکنون وبسایت SamMobile از طریق منابع خبری اختصاصی خود دریافته که سامسونگ به‌دنبال عرضه نسخه‌ای از گلکسی زد فولد 4 با حافظه داخلی 1 ترابایتی است. چنین ظرفیتی از حافظه حتی فراتر از نیازمندی‌های کاربران حرفه‌ای خواهد بود.

سامسونگ با ایده عرضه گوشی‌های هوشمند مجهز به حافظه داخلی 1 ترابایتی به‌طور کامل مخالف نیست. پیش‌تر نیز وبسایت SamMobile طی گزارشی انحصاری قبل از معرفی سری گلکسی S22 ادعا کرد که سامسونگ در صدد معرفی مدلی از گلکسی S22 اولترا با 1 ترابایت حافظه داخلی است؛ سناریویی که نهایتا نیز عملی شد. از آنجا که سری گلکسی S22 فاقد درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی است؛ لذا مدل 1 ترابایتی ویژه کاربرانی است که نیازمند دسترسی به فضای ذخیره‌سازی بیش‌تر هستند.

اسمارت‌فون گلکسی زد فولد 3 در مدل‌هایی با 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود. هر 2 گزینه مورد اشاره برای گوشی تاشو آینده سامسونگ نیز قابل دسترس خواهند بود. سامسونگ با رونمایی از مدل 1 ترابایتی گلکسی زد فولد 4 تمامی محدودیت‌ها را از بین خواهد برد. بر این اساس دستگاه‌هایی با شماره مدل‌های SM-F936J، SM-F936N و SM-F936W از جمله مدل‌های مجهز به حافظه داخلی 1 ترابایتی هستند.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که گلکسی زد فولد 3 فاقد درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی است و این موضوع احتمالا برای مدل جانشین آن نیز صدق خواهد کرد. مدل مجهز به حافظه 1 ترابایتی مشخصا برای آن‌دسته از کاربرانی جذاب است که نیازمند فضای ذخیره‌سازی قابل‌توجه هستند. بنابراین با توجه به عدم پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی، خریداری مدل 1 ترابایتی راهکاری ایده‌آل به‌شمار می‌رود.

اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که ارتقاء ظرفیت حافظه داخلی به 1 ترابایت چگونه بر قیمت‌گذاری آن تاثیرگذار خواهد بود. در حال حاضر مدل 512 گیگابایتی گلکسی زد فولد 3 با قیمت‌گذاری 1899 دلاری گران‌ترین مدل این اسمارت‌فون محسوب می‌شود. چنان‌چه سامسونگ به‌دنبال کاهش قیمت‌گذاری مدل‌های تاشو آینده خود نباشد؛ در این‌صورت مدل 1 ترابایتی گلکسی زد فولد 4 احتمالا 1999 دلار قیمت‌گذاری خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت سامسونگ در ماه آگوست سال جاری از سری گلکسی زد فولد 4 رونمایی خواهد کرد.

 

۵
از ۵
۱۴ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش