ردمی K50 اولترا با تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 در راه است

سری ردمی K50 کمپانی شیائومی شامل 3 مدل مختلف با پلتفرم‌های سخت‌افزاری متفاوت است. برند چینی اخیرا تصمیم به توسعه هرچه بیش‌تر این سری گرفت و در همین راستا از حداقل 3 مدل جدید دیگر رونمایی خواهد شد. این هندست‌ها ردمی K50S، ردمی K50S پرو و ردمی K50 اولترا نامگذاری خواهند شد. امروز برای نخستین بار شاهد انتشار جزئیاتی پیرامون ردمی K50 اولترا هستیم.

این اطلاعات توسط یکی از دست‌اندرکاران مشهور حوزه صنعت با شناسه Digital Chat Station به اشتراک گذاشته شده است. به گفته وی ردمی K50 اولترا در 6 ماهه دوم سال 2022 معرفی خواهد شد. همچنین این اسمارت‌فون مجهز به نمایشگری با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی بالا در کنار تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 خواهد بود.

ظاهرا تفاوت و مزیت اصلی ردمی K50 اولترا نسبت به سایر مدل‌های خانواده ردمیk50 استفاده از پلتفرم پرچم‌دار جدید شرکت کوالکام است. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که این تراشه نمونه ارتقایافته اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 به‌شمار رفته و با استفاده از فرآیند 4 نانومتری کمپانی TSMC تولید شده است. تراشه جدید با افزایش 30 درصدی بهره‌وری انرژی و ارتقاء 10 درصدی کارآیی نسبت به مدل پیشین روانه بازار شده است.

Digital Chat Station یک خبرچین با سابقه‌ای درخشان به‌شمار رفته و برای نخستین بار به جزئیاتی پیرامون اسمارت‌فون پرچم‌دار آینده شیائومی از سری ردمی K50 اشاره نموده است. پیش‌تر نیز Digital Chat Station نخستین فردی بود که مشخصات و زمان عرضه سری ردمی K50 و شیائومی 12 را به‌طور دقیق اعلام کرد.

اسمارت‌فون‌های ردمی نوت 11T پرو و ردمی نوت 11T پرو پلاس طی هفته گذشته رسما معرفی شدند. مدل بزرگ‌تر همانند اسمارت‌فون شیائومی 12 پرو از تراشه شارژ سریع اختصاصی کمپانی موسوم به Pengpai P1 بهره می‌گیرد. وجود این تراشه امکان پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 120 واتی را فراهم می‌کند.

وبلاگ‌نویسان چینی اخیرا نخستین تست سرعت شارژ را روی اسمارت‌فون ردمی نوت 11T پرو پلاس اجرا کردند. نتایج تست نشان داد که با اتصال هندست به شارژر پس از مدت تنها 5 دقیقه میزان شارژ باتری از 2 به 39 درصد رسید. بعلاوه نتایج تست نشان دادند که شارژ این گجت برای مدت تنها 5 دقیقه، انرژی مورد نیاز جهت پخش مداوم ویدیو برای مدت بیش از 4 ساعت را فراهم خواهد کرد.

لو ویبینگ؛ رئیس Xiaomi Group در چین و مدیرعامل برند ردمی پیش‌تر اعلام کرد که تراشه شارژ Pengpai P1 یک پیشرفت تکنولوژیک بزرگ در صنعت شارژ سریع به‌شمار می‌رود. همچنین وی خاطرنشان کرد که اختلاف قیمت میان ردمی نوت 11T پرو با قابلیت شارژ 67 واتی و ردمی نوت 11T پرو پلاس با قابلیت شارژ 120 واتی در مدل‌هایی با پیکره‌بندی مشابه حافظه تنها برابر با 15 دلار است. بنابراین ردمی قصد دارد تا محبوبیت فناوری شارژ سریع 120 واتی خود را به سرعت افزایش دهد. با این‌حال بی‌تردید به‌زودی جزئیات بیش‌تری در این زمینه منتشر خواهد شد.

 

۵
از ۵
۱۲ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش