رندرهای جدید از طراحی سامسونگ گلکسی A04s منتشر شد

زمان برای گوشی‌های سری گلکسی A0 شرکت سامسونگ به کندی می‌گذرد. بنابراین شباهت رندرهای احتمالی منتشر شده از اسمارت‌فون گلکسی A04s با مدل نسل قبلی آن چندان مایه تعجب نخواهد بود.

بر اساس اعلام یک خبرچین با شناسه OnLeaks@ این هندست از بدنه‌ای با ابعاد 164.5×76.5×9.18 میلی‌متری برخوردار بوده و بدین‌ترتیب به اندازه کسری از میلی‌متر از گلکسی A03s بزرگ‌تر است. با این‌حال انتظار می‌رود که نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس کماکان به قوت خود باقی باشد.

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ، پنل پشتی گلکسی A04s را بازطراحی نموده است. این‌بار نیز همانند گذشته از پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه استفاده شده است؛ اگرچه جزئیات مربوط به هر یک از ماژول‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. سیستم دوربین فاقد هرگونه برآمدگی است؛ اما لنزها دقیقا همانند گلکسی S22 اولترا از قسمت پشتی گوشی خارج شده‌اند. با این‌حال سنسورهای دوربین با نمونه‌های به‌کارگیری در گلکسی S22 اولترا هیچ شباهتی ندارند.

به هرحال گلکسی A04s یک اسمارت‌فون پایین‌رده ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به‌شمار رفته و امکاناتی ابتدایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون در قسمت تحتانی، حسگر اثرانگشت یکپارچه با دکمه پاور در لبه جانبی بدنه و درگاه ترکیبی سیم‌کارت و کارت حافظه احتمالا در سمت دیگر بدنه گوشی قرار خواهند گرفت.

اکنون همگان منتظر انتشار برگه مشخصات گلکسی A04s هستند. در ادامه به ویژگی‌های گلکسی A03s نگاهی می‌اندازیم. این موضوع ایده‌ای نسبی از مشخصات احتمالی گلکسی A04s را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گلکسی A03s مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 60 هرتزی، تراشه هلیو P35، پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه شامل سنسورهای 13، 2 و 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 15 واتی است.  این اسمارت‌فون با قیمت‌گذاری پایه 11500 روپیه (155 دلار) در بازار هندوستان عرضه شد. همچنین خریداران اولیه هندست از تخفیف 2000 روپیه‌ای بهره‌مند شدند. با بررسی تصاویر گلکسی A03s می‌توان دریافت که لنزهای دوربین تا حدی از پنل پشتی گوشی خارج شده‌اند. 

۵
از ۵
۱۳ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش