اپل سفارشات تولید سری آ‌ی‌فون 13 پرو را افزایش داد

وبسایت کره‌ای The Elec گزارش می‌دهد که اپل میزان سفارشات خود برای آی‌فون 13 پرو و آی‌فون 13 پرو مکس طی دوره 3 ماهه جاری را افزایش داده است. این موضوع عمدتا از آنجا ناشی می‌شود که میزان تقاضا برای مدل‌های گران‌قیمت سری آی‌فون 13 پرو بیش از آنچه که در ابتدا تصور می‌شد؛ افزایش یافته است.

در 3 ماهه نخست سال جاری میلادی، اپل تنها 1 میلیون دستگاه از مدل کوچک‌تر آی‌فون 13 پرو را سفارش داد؛ در حالی‌که میزان تولید آی‌فون 13 پرو مکس طی این مدت برابر با 3.5 میلیون دستگاه بود. با این‌حال از ابتدای 3 ماهه دوم سال 2022، میزان سفارشات آی‌فون 13 پرو با رشدی چشمگیر به 8 میلیون دستگاه رسید؛ در حالی‌که حجم سفارشات آی‌فون 13 پرو مکس به 6.5 میلیون واحد افزایش یافت. این ارقام در مقایسه با دوره 3 ماهه گذشته رشد 10 میلیون دستگاهی را نشان می‌دهد. این موضوع خبر خوشایندی برای اپل محسوب می‌شود؛ زیرا میانگین قیمت فروش خانواده آی‌فون 13 را افزایش داده و سرمایه‌گذاران نیز از این درآمد اضافی خرسند خواهند شد.

این اطلاعات با سایر گزارشات مطابقت داشته و از افزایش 10 درصدی فروش کلی سری آی‌فون 13 حکایت دارند. بعلاوه تامین‌کنندگان طرف قرارداد اپل نیز شاهد رشد درآمدهای خود خواهند بود.

۵
از ۵
۱۴ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش