عرضه هدست پلی استیشن VR2 سونی ممکن است تا سال آینده به تعویق افتاده باشد

PlayStation VRاوریجینال سونی در اواخر سال 2016 عرضه شد و در این نقطه، بسیار قدیمی است. در ژانویه امسال، این شرکت سرانجام برنامه‌های خود را برای انتشار نسخه 2 اعلام کرد و یک ماه بعد طراحی آن را فاش کرد. با این حال، سونی هرگز تاریخ عرضه خاصی را رسمی نکرد، اما گمان ها بر این بود که امسال عرضه خواهد شد.

این ممکن است اشتباه باشد، راس یانگ (از مشاوران تامین نمایشگر) گزارش می دهد که PlayStation VR2 سال آینده عرضه می شود. مشخص نیست چه چیزی باعث این تاخیر شده است، حتی اگر این یک تاخیر باشد - ممکن است سال 2023 هدف اصلی بوده باشد. با این حال، از دست دادن فصل تعطیلات می تواند بر فروش تاثیر بگذارد.
 

PSVR2 برای کار با پلی استیشن 5 طراحی شده است و از طریق یک کابل USB-C به آن وصل میشود. این کابل تصاویر 4کی HDR را با فرکانس 90 یا 120 هرتز منتقل می کند. سخت افزار هدست با میدان دید گسترده تر 110 درجه (از 100 درجه FoV در نسخه اصلی) و تصویر بسیار واضح تر به لطف دو نمایشگر OLED با وضوح 2000 x 2040 پیکسل (در مقابل یک پنل 1920 x 1080 پیکسل) ارتقا یافته است.  دو دوربین IR برای ردیابی چشم، گزینه ای را برای رندر فوودار ارائه می دهد.

هدست پلی استیشن VR2 سونی ممکن است تا سال آینده به تعویق افتاده باشد

به هر حال، DSCC با وجود تأخیر PSVR2 و شایعه هدست اپل، جهش عظیمی را در فروش هدست های VR در سال جاری پیش بینی می کند. هدف این صنعت، ارسال بیش از 15 میلیون پنل است (سخت است که بگوییم این برای چند هدست کار می کند - برخی از یک پنل استفاده می کنند، برخی دیگر از دو پنل).

۵
از ۵
۱۲ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش