تست سقوط نشان می دهد که صفحه نمایش تخت گلکسی S22 سامسونگ بسیار آسان آسیب میبیند

در طول تست های سقوط با گلکسی اس 22 اولترا، کناره های منحنی صفحه نمایش به عنوان یک نقطه ضعف شناسایی شد. آیا این بدان معناست که سامسونگ گلکسی اس 22 که صفحه نمایش تخت دارد دوام بیشتری دارد؟ PBKreviews تلاش کرد تا متوجه شود.

 

به طور خلاصه، شما واقعاً باید از یک محافظ صفحه استفاده کنید، Gorilla Glass Victus+ حتی در اثر سقوط ارتفاع کم نیز مستعد ترک است. اگر گوشی به طرف روکش فلزی به سمت پایین برخورد کند، ضربه میخورد اما اکثرا مشکلی به وجود نمی آید.اما افتادن از طرف شیشه به سمت پایین، باعث ایجاد ترک می شود.

به خاطر داشته باشید که تعویض صفحه نمایش در گلکسی اس 22 200 دلار هزینه دارد، مگر اینکه مشترک Samsung Care+ شوید (که هزینه تعمیر را به 29 دلار کاهش می دهد). توجه: به نظر می رسد صفحه قیمت تعمیرات از Samsung.com حذف شده است، اما می توانید به راحتی نسخه کش را بررسی کنید. همچنین، قسمت پشت در برابر آسیب مصون نیست، بنابراین قرار دادن قاب موبایل بسیار عاقلانه است.

 

در اینجا چند قیمت حدودی برای تعویض صفحه نمایش آورده شده است:

مدلقیمت تعویض صفحه نمایش(در آمریکا)
Galaxy S22 Ultra$289
Galaxy S22+$229
Galaxy S22$199
Galaxy S21 Ultra 5G$289
Galaxy S21+ 5G$229
Galaxy S21 5G$199
Galaxy S21 FE 5G$169
۵
از ۵
۱۶ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش