جدید ترین آپدیت تلگرام:دانلود منیجر جدید، استریم زنده با اپ های دیگر و...

آخرین آپدیت تلگرام تغییرات ظاهری و عملکردی زیادی را به همراه دارد. یک دانلود منیجر جدید برای کاربران iOS با منوهای پیوست بازطراحی شده وجود دارد که وضعیت دانلود فایل ها و کنترل های اولویت دانلود را نمایش می دهد.

کاربران اپل همچنین منوی پیوست جدیدی دریافت می کنند که به شما امکان می دهد چندین عکس یا فایل را برای اشتراک گذاری با مخاطبین خود انتخاب کنید. کاربران اندروید دارای یک رابط نیمه شفاف با هدرهای شفاف هستند که در حالت شب کار می کند.

ویژگی های آپدیت جدید تلگرام ویژگی های آپدیت جدید تلگرام امکانات جدید آپدیت تلگرامویژگی های آپدیت جدید تلگرام ویژگی های آپدیت جدید تلگرام امکانات جدید آپدیت تلگرامویژگی های آپدیت جدید تلگرام ویژگی های آپدیت جدید تلگرام امکانات جدید آپدیت تلگرام

ویژگی جدید پخش زنده با سایر برنامه ها به کانال های تلگرام اجازه می دهد تا از طریق ابزارهایی مانند OBS Studio و XSplit Broadcaster پخش زنده ،استریم کنند.

همچنین صفحه log in در اندروید و macOSدوباره طراحی شده و انیمیشن های جدید و روان به آن اضافه شده است. همه کاربران تلگرام هم اکنون می توانند شماره تلفن مستقیم خود را به عنوان لینک از طریق نام کاربری t.me خود به اشتراک بگذارند. تلگرام همچنین در حال اضافه کردن قابلیت پیش نمایش صفحات t.me از طریق مرورگر است، حتی اگر حساب تلگرام نداشته باشید.

۵
از ۵
۱۵ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش