گوشی‌های ارزان‌قیمت آینده سامسونگ بدون آداپتور شارژر به بازار عرضه می‌شوند

سامسونگ در مقطعی از زمان، تصمیم شرکت اپل مبنی بر عدم عرضه شارژر به‌همراه سری آی‌فون 12 را مورد تمسخر قرار داد. این موضوع به سال 2020 مربوط می‌شود. با این‌حال پس از گذشت تنها چند ماه، سری گلکسی S21 سامسونگ بدون آداپتور شارژر درون جعبه خرده فروشی به بازار عرضه شد.

از آن زمان به بعد پرچم‌داران سامسونگ و حتی اسمارت‌فون‌های تاشو بسیار گران‌قیمت این شرکت بدون آداپتور شارژر روانه بازار شدند. سامسونگ نیز همانند اپل اعلام کرد که این اقدام با هدف پایداری بیش‌تر محیط زیست عملیاتی شده است؛ اما بر هیچ‌کس پوشیده نیست که این موضوع صرفا یک بهانه بوده و آخرین اولویت غول کره‌ای محسوب می‌شود. اکنون به‌نظر می‌رسد که سامسونگ حتی قصد دارد تا آداپتور شارژر را از جعبه خرده فروشی هندست‌های ارزان‌قیمت خود نیز حذف نماید.

در آینده تمامی هندست‌های سامسونگ بدون آداپتور شارژر به بازار عرضه خواهند شد

بر اساس شایعات مطرح شده، برخی خرده فروشی‌های موبایل در اروپا تائید کرده‌اند که تعدادی از گوشی‌های رده پایین سامسونگ بدون آداپتور شارژر درون جعبه عرضه می‌شوند. دستگاه‌های اخیرا معرفی شده گلکسی A13 و گلکسی A23 در این طیف جای می‌گیرند. مدل‌های گلکسی M23 و گلکسی M33 نیز به‌زودی در قفسه فروشگاه‌ها قابل دسترس خواهند بود.

سامسونگ هنوز این موضوع را به‌طور رسمی تائید نکرده است؛ اما پذیرش آن چندان هم دشوار نخواهد بود. سامسونگ از قبل می‌داند که چنین اقدامی تبعات ناگواری را برای این برند به‌دنبال نخواهد داشت. در واقع مشتریان ناچارا بایستی معضل عدم دریافت شارژر را بپذیرند. این عامل اگرچه مایه تاسف است؛ اما در تصمیم‌گیری نهایی کاربران برای خریداری یک هندست تاثیرگذار نخواهد بود.

بنابراین سامسونگ می‌تواند به رویکرد خود ادامه داده و آداپتور شارژر را از جعبه خرده فروشی تمامی هندست‌های خود حذف نماید. این اقدام احتمالا در نهایت نیز عملی شده و به کمپانی کره‌ای امکان می‌دهد تا حاشیه سودآوری محدود برای هندست‌های ارزان‌قیمت خود را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهد.

به‌نظر شما آیا عرضه هندست‌های سامسونگ بدون آداپتور شارژر موجب گرایش کاربران به سوی تولیدات سایر برندها خواهد شد؟

 

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش