فهرست مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی F23 5G در فضای وب منتشر شد

مشخصات و امکانات کلیدی سامسونگ گلکسی F23 5G پیش از معرفی رسمی این اسمارت‌فون در فضای وب منتشر شده است. بر اساس گزارشات، شرکت سامسونگ در تدارک عرضه یک اسمارت‌فون جدید از سری گلکسی F در بازار هندوستان است. هندست ارزان‌قیمت آینده غول فناوری کره‌ای از سری گلکسی F در ماه مارس عرضه خواهد شد. متاسفانه سامسونگ هنوز به جزئیات مربوط به زمان عرضه رسمی این اسمارت‌فون هیچ اشاره‌ای نکرده است.

با وجود عدم تائید رسمی از جانب سامسونگ، اسمارت‌فون آینده سری گلکسی F احتمالا در اواخر ماه جاری تحت عنوان گلکسی F23 5G روانه بازار هندوستان خواهد شد. در عین‌حال وبسایت MySmartPrice اطلاعات بیش‌تری را پیرامون مشخصات و امکانات کلیدی سامسونگ گلکسی F23 5G منتشر کرده است.

منابع صنعتی در گفتگو با وبسایت مذکور تائید کرده‌اند که این هندست مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. علاوه بر این به برخی جزئیات حیاتی دیگر نیز اشاره شده است. بنابراین در ادامه به بررسی مشخصات و امکانات احتمالی سامسونگ گلکسی F23 5G می‌پردازیم.

سامسونگ در آستانه رونمایی از اسمارت‌فون گلکسی F23 5G قرار دارد. بعلاوه این هندست احتمالا با پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. همچنین بر اساس اعلام برخی منابع دست‌اندرکار، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و ماژول سوم 2 مگاپیکسلی سایر مولفه‌های سیستم دوربین پشتی را تشکیل می‌دهند.

نمایشگر تعبیه شده در قسمت جلویی دستگاه از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس برخوردار است. بعلاوه این نمایشگر دارای نرخ نوسازی 120 هرتزی بوده و از یک ناچ قطره‌ای شکل در قسمت فوقانی بهره می‌گیرد.

مشخصات لو رفته سامسونگ گلکسی F23 5G

متاسفانه منابع خبری به اندازه دقیق نمایشگر گوشی اشاره نکرده‌اند. با این‌حال اطلاعات پیش‌تر لو رفته نشان می‌دهند که این اسمارت‌فون مجهز به یک پنل 6.4 اینچی خواهد بود. شایان به ذکر است که این اندازه صرفا بر پایه حدس و گمان مطرح شده است؛ بنابراین نسبت به صحت و سقم آن بایستی با دیده تردید نگاه کرد.

همچنین اسکنر اثرانگشت در لبه جانبی بدنه گوشی مستقر خواهد شد. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که سامسونگ گلکسی F23 5G طی ماه میلادی گذشته در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد. بر اساس اطلاعات مندرج در این فهرست، اسمارت‌فون مذکور مجهز به پردازنده‌ای با اسم رمز “lito” خواهد بود.

با وجود فقدان جزئیات دقیق، شایعات نشان می‌دهند که این پردازنده احتمالا جزو خانواده اسنپ‌دراگون کوالکام خواهد بود. در واقع فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که گلکسی F23 5G مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 750G ساخت کمپانی کوالکام خواهد بود. بر اساس گزارشات این پردازنده در اسمارت‌فون موتورولا G51 5G و سایر هندست‌های آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

بعلاوه گمانه‌زنی‌ها با گزارش وبسایت TelecomTalk مطابقت داشته و نشان می‌دهند که گلکسی F23 5G از تراشه اسنپ‌دراگون 750G به‌همراه 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم بهره خواهد برد. همچنین این هندست احتمالا با 128 گیگابایت حافظه داخلی و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. سایر جزئیات کلیدی پیرامون هندست آینده سامسونگ کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. با این‌حال طی روزهای آینده احتمالا اطلاعات حیاتی بیش‌تری پیرامون این اسمارت‌فون در فضای اینترنت منتشر خواهد شد.

 

۵
از ۵
۱۳ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش