خانواده گلکسی S22 سامسونگ اولین به روزرسانی خود را با پَچ امنیتی ماه مارس دریافت می کند

اگر این خبر را در حالی که تازه از فر خارج شده است می خوانید، تقویم خود را بررسی نکنید - تقویم شما خراب نیست، هنوز در ماه فوریه هستیم، اما سامسونگ اهمیتی نمی دهد. یک بار دیگر پَچ امنیتی جدیدی را قبل از رسیدن به ماه وعده داده شده، منتشر کرده است.

 

در این مورد، ما در مورد خانواده Galaxy S22 صحبت می کنیم که همه از امروز در تعدادی از بازارها در دسترس هستند. Galaxy S22، S22+ و S22 Ultra همگی اکنون اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری خود را حداقل در اروپا دریافت می‌کنند.شماره ساختار جدید به صورت S90xBXXU1AVBF است، که در آن "x" رقمی است که بسته به دستگاهی که دارید، متفاوت است.

تغییرات به‌روزرسانی مبهم است، فقط به این نکته اشاره می‌کند که "پایداری کلی عملکردها، بهبود یافته است". امیدواریم این بدان معناست که مشکل سوسو زدن صفحه S22 Ultra نیز برطرف شده باشد. و مطمئناً شما پس از نصب این به‌روزرسانی، سطح پَچ امنیتی 1 مارس 2022 را دریافت می‌کنید. بسته به مدل، 770 مگابایت تا 820 مگابایت حجم به‌روزرساتی برای دانلود می باشد.

 

اگر به جدیدترین و بهترین‌های سامسونگ علاقه دارید، فیلم بررسی تخصصی گوشی s22 ultra را از لینک زیر تماشا کنید.تماشا فیلم

۵
از ۵
۱۳ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش