نشت عمده مشخصات Poco X4 Pro 5G دوربین 108 مگاپیکسلی و SD695 را تایید میکند

پوکو در طول MWC (کنگره جهانی موبایل)رویدادی برگزار می‌کند و ما انتظار داریم که گوشی‌های هوشمند جدیدی از جمله Poco M4 Pro (نسخه LTE فقط) و Poco X4 Pro 5G را ببینیم. با این حال آمازون فرانسه نتوانست یک هفته دیگر صبر کند و لیست مشخصات کامل و برخی از تصاویر گوشی را امروز منتشر کرد.

با نگاهی دقیق به ویژگی‌های این گوشی، می‌توانیم متوجه شویم که این گوشی Redmi Note 11 Pro 5G است اما با طراحی متفاوت در پشت و  رنگ زرد که امضای سری  Pocoمحسوب میشود.

Poco X4 Pro 5G دارای چیپست اسنپدراگون 695 و صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود. قسمت پشت هم میزبان یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

ظرفیت باتری Poco X4 Pro 5G  پنج هزار میلی آمپر ساعت است، در حالی که شارژ آن تا 67 وات می رسد و در 41 دقیقه شارژ کامل می شود. ما انتظار داریم Poco X4 Pro 5G از نظر رابط کاربری ، با Redmi Note 11 Pro متفاوت باشد - ما انتظار داریم یک لانچر پوکو در بالای MIUI 13 مبتنی بر اندروید 11 ارائه شود.

شیائومی Poco X4 Pro 5G به طور کامل فاش شد و یک لیست مشخصات آشنا را به همراه داشت

آمازون Poco را با حافظه 256 گیگابایتی در لیستش قرار داده است، اما نسخه های دیگری نیز ممکن است در دسترس باشند. این رویداد برای 28 فوریه برنامه ریزی شده است و احتمالا به جواب این سوال خواهیم رسید.

۵
از ۵
۱۲ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش