رندرهای oppo find X5 لایت قبل از رونمایی رسمی لو رفت

جدیدترین سری پرچمدار اوپو به نام سری اوپو فایند X5 قرار است در تاریخ 24 فوریه مصادف با 5 اسفند رونمایی کند که تا به امروز مشخصات فنی و رندرهای دو نسخه اصلی این سری یعنی اوپو فایند X5 و اوپو فایند X5 پرو در دسترس کاربران قرار گرفته است. حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، رندرها و مشخصات فنی اوپو فایند X5 لایت توسط Evleaks لو رفته است که خبر از تراشه دیمنسیتی 900 آن می‌دهد.

براساس این تصاویر رندری، پنل پشتی اوپو فایند X5 لایت بسیار به پنل پشتی نسخه هندی اوپو رنو 7 که چند وقت پیش رونمایی شد شباهت دارد. در همین راستا، اخیرا یک افشاگر دنیای فناوری اعلام کرده بود که اوپو فایند X5 لایت ممکن است نسخه ری‌برند شده اوپو رنو 7 باشد که حالا با منتشر شدن رندرهای آن، به نظر این ادعا درست به نظر می‌رسد.

 

همچنین به احتمال فراوان اوپو فایند X5 لایت از همان نمایشگر حفره‌دار اوپو رنو 7 بهره می‌برد و در رنگ‌های مشابه این گوشی هوشمند عرضه خواهد شد. در همین راستا، احتمالا اوپو فایند X5 لایت از همان نمایشگر ۶٫۴۳ اینچی امولد اوپو رنو 7 بهره می‌برد.

شایان ذکر است که چندی پیش لیست برخی از مشخصات فنی عضو سوم سری اوپو فایند X5 نیز فاش شده بود که براساس آن، اوپو فایند X5 لایت از نمایشگر 90 هرتزی بهره می‌برد که توسط محافظ صفحه گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. در این نمایشگر همچنین سنسور اثرانگشت نیز قرار دارد و میزبان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی سونی IMX615 نیز خواهد بود. در پنل پشتی آن نیز دوربین سه‌گانه 64 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید 118 درجه‌ای و 2 مگاپیکسلی ماکرو قرار خواهد داشت.

قلب تپنده اوپو فایند X5 لایت تراشه دیمنسیتی 900 است که همراه با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. منبع تغذیه این مجموعه سخت‌افزاری باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 65 واتی است. از دیگر مشخصات فنی اوپو فایند X5 لایت می‌توان به اندورید 12 برپایه رابط کاربری ColorOS 12 اشاره کرد.

۵
از ۵
۱۳ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش