شیائومی 12 اولترا احتمالا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس عرضه شود

حدودا سه ماه پیش بود که جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل یک معرفی شد که از هسته پردازشی قدرتمند کورتکس X2 و معماری جدید پردازنده گرافیکی بهره می‌برد. به علاوه، تا به امروز گوشی‌های پرچمدار مختلفی از برندهایی مانند سامسونگ، شیائومی و ریلمی با این تراشه پرچمدار کوالکام عرضه شده‌اند.

حالا اما به نظر می‌رسد باید منتظر نسخه جدید این تراشه قدرتمند باشیم چرا که افشاگر برجسته دنیای فناوری یعنی Digital Chat Station، به تازگی اعلام کرده است پرچمدار پرمیوم معرفی نشده شیائومی موسوم به شیائومی 12 الترا به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس مجهز خواهد شد.  

شیائومی 12 اولترا احتمالا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس عرضه شود

همچنین به احتمال زیاد شیائومی 12 الترا تا قبل از سه‌ماهه سوم سال میلادی عرضه نخواهد شد چرا که نسخه‌های پلاس تراشه‌های کوالکام در نیمه دوم سال میلادی معرفی و رونمایی می‌شود.

شایان ذکر است که دستگاهی که به تازگی در لیست‌های مختلف مشاهده شده است از تراشه معرفی نشده کوالکام با شناسه مدل SM8475 بهره می‌برد. به علاوه، شناسه مدل تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک برابر با SM8450 است و در نتیجه، به نظر می‌رسد این تراشه ناشناس نسخه پلاس تراشه پرچمدار کوالکام است.

در نهایت باید اشاره کرد که براساس شایعات منتشر شده، تراشه موردانتظار کوالکام بر پایه فرآیند 4 نانومتری TSMC توسعه داده خواهد شد. 

۵
از ۵
۱۶ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش