شایعات درز کرده از سری شیائومی ۱۲ درمورد قیمت‌های اروپایی، حافظه و رنگ

سری Xiaomi 12 از ماه دسامبر در چین رسمی شده است، اما همیشه معلوم بود که بالاخره زمانی بال های خود را باز کرده و به بازارهای بین المللی پرواز می کند. امروز یک شایعه جدید جزئیاتی را در مورد قیمت هایی که در اروپا می توانیم انتظار داشته باشیم و همچنین گزینه های RAM/Storage و رنگ موجود را به ما می گوید.

به طور طبیعی، از آنجایی که این فقط یک شایعه است، نمیتوانیم با آن کاملا تکیه کنیم. هنوز هیچ چیزی تایید نشده است - حتی تاریخی برای رونمایی اروپایی این گوشی ها. گفتنی است، هدف از تخمین این اعداد این است که از همین حالا شروع به پس‌انداز کنید.

گفته می‌شود که Xiaomi 12 Pro بین 1000 تا 1200 یورو خرده‌فروشی می‌شود، اگرچه این عبارت گیج‌کننده است، بنابراین مطمئن نیستیم که آیا این به‌عنوان محدوده‌ای برای ارزان‌ترین نسخه در نظر گرفته شده است یا اینکه می‌گویند مدل پایه (با 8 گیگابایت حافظه داخلی) رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی) با قیمت 1000 یورو و مدل 12/256 گیگابایتی با قیمت 200 یورو بیشتر به فروش می رسد. این مثل یک دلتای شدید خواهد بود، اما شاید هم فقط بیانگر یک محدوده قیمت باشد؟!

سردرگمی در مورد Xiaomi 12 ادامه دارد به این دلیل که گفته می شود قیمتی بین 800 تا 900 یورو دارد. این با 8/128 گیگابایت و 8/256 گیگابایت ارائه خواهد شد. در نهایت، Xiaomi 12X - قیمتی بین 600 تا 700 یورو دارد و گزینه‌های حافظه رم/ذخیره‌سازی مشابه 12 دارد.

گفته می‌شود که هر سه گوشی در رنگ‌های آبی، خاکستری و بنفش در دسترس هستند و قبل از پایان این ماه یا در ماه مارس برای اولین بار عرضه خواهند شد. مانند محدوده‌های قیمت، این موضوع چندان خاصی برای گفتن نیست، اما فعلاً آن را قبول می‌کنیم. به هر حال از زمان عرضه چینی ها به اندازه کافی،وقت می گذرد.

۵
از ۵
۱۶ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش