نوکیا جی ۱۱ بی‌سر و صدا وارد بازار میشود؛با۳ تا دوربین و باتری بزرگتر

روز گذشته در خبرها اعلام شد که شرکت فنلاندی HMD Global از گوشی جدید خود با نام Nokia G21 رونمایی کرده است. به نظر می‌رسد که در کنار این گوشی، یک محصول دیگر نیز بی سر و صدا راه خود را به بازار باز کرده و در وبسایت HMD ظاهر شده. گوشی نوکیا G11 محصولی است که در حال صحبت از آن هستیم و در ادامه نگاه دقیق‌تری به مشخصات آن خواهیم داشت.
Nokia G11 همانطور که اشاره کردیم به باتری بزرگی مجهز شده و قرار است که 2 بروزرسانی بزرگ سیستم عاملی را دریافت کند. از نظر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی نقاط مشترک زیادی با G21 دارد، اما دوربین اصلی تنزل پیدا کرده و وزن کلی بدنه آن نیز کاهش یافته است.

مشخصات گوشی نوکیا G11

Nokia G11 به یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن HD+ مجهز شده است. نرخ نوسازی این نمایشگر 90 هرتز و نرخ نمونه‌برداری تاچ آن 180 هرتز است. مانند برادر بزرگتر، نوکیا برای این گوشی هم از چیپست Unisoc T606 استفاده کرده با این تفاوت که G11 دارای 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است. البته این گوشی از شیار کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و حافظه داخلی آن تا 512 گیگابایت قابل افزایش است.

در قاب پشتی این گوشی سه دوربین جای گرفته‌اند. سنسور اصلی دوربین 13 مگاپیکسلی است و 2 سنسور 2 مگاپیکسلی یکی برای تشخیص عمق و دیگری برای عکاسی ماکرو آن را همراهی می‌کنند. دوربین سلفی گوشی هم که در ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر جای گرفته مجهز به سنسور 8 مگاپیکسلی است.


یکی دیگر از مشخصات جذاب این گوشی باتری 5050 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژر 18 وات است که نوکیا گفته می‌تواند با یک بار شارژ حتی تا 3 روز هم شارژدهی داشته باشد. متأسفانه شارژری که درون جعبه این دستگاه قرار گرفته 10 وات است و اگر بخواهید از شارژر سریع‌تر استفاده کنید باید آن را جداگانه خریداری کنید.

برای یک گوشی اقتصادی دانستن ایتکه تا 3 سال آپدیت‌های امنیتی را به همراه 2 آپدیت بزرگ سیستم عامل دریافت می‌کند، جذابیت بسیار بالایی ایجاد می‌کند. با این حال، متأسفانه G11 با نسخه اندروید سال گذشته، یعنی اندروید 11 راهی بازار خواهد شد و یک آپدیت صرف جبران این عقب ماندگی در دریافت به موقع آپدیت اندروید خواهد شد.
Nokia G11 قرار است که با قیمت 159 یورو راهی بازار اروپا شود. این گوشی در دو رنگ آبی یخی (Ice Blue) و خاکستری زغالی (Charcoal Gray) عرضه می‌شود.

۵
از ۵
۱۵ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش