رندرهای مفهومی جدید از سامسونگ گلکسی زد فولد 4 منتشر شد

با ورود بازیگران جدیدی نظیر هواوی و اوپو به بازار گوشی‌های تاشو، فضای رقابت در این عرصه به تدریج در حال گرم‌تر شدن است. در این میان عرضه محصولاتی مانند اوپو فایند N با الگوی طراحی مدرن‌تر و قابلیت حل نسبی مشکل ایجاد چین و چروک روی نمایشگر موجب اتمام برتری بلامنازع سامسونگ در بازار اسمارت‌فون‌های تاشو شد.

بر اساس گزارشات، غول کره‌ای روی توسعه مدل جانشین هندست تاشو سال گذشته خود موسوم به گلکسی زد فولد 3 کار می‌کند و انتظارات طرفداران از این گجت بسیار زیاد است. اکنون چند تولیدکننده برجسته طرح‌های مفهومی از اسمارت‌فون‌های آینده دست به کار شده و برداشت‌های شخصی خود از طراحی ظاهری گلکسی زد فولد 4 را ارائه نموده‌اند. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که طراحی هر 2 هندست تا حد زیادی از گلکسی S22 اولترا الهام گرفته شده است.

گلکسی S22 اولترا جدیدترین ابر هندست سامسونگ به‌شمار رفته و دارای مشخصات فنی کاملا پیشرفته است. بنابراین به‌کارگیری الگوی طراحی مشابه برای زد فولد 4 کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد؛ چرا که این هندست نیز یک پرچم‌دار فوق‌العاده ممتاز به‌شمار می‌رود.

تصویر مفهومی گلکسی زد فولد 4 که توسط بن گسکین به اشتراک گذاشته شده است؛ با وجود استفاده از نمایشگر خارجی باریک و صفحه‌نمایش داخلی مستطیلی‌شکل کماکان از قالب طراحی مشابه با هندست نسل قبلی برخوردار است. طراحی ماژول دوربین کاملا تغییر کرده است.

گلکسی زد فولد 3 دارای ماژول جزیره‌ای یکپارچه برای دوربین‌های پشتی بود. این ماژول از 3 سنسور دوربین و 1 فلاش LED میزبانی می‌کند؛ اما سیستم دوربین مورد استفاده در رندر گلکسی زد فولد 4 از قالب طراحی تقریبا مشابه با گلکسی S22 اولترا برخوردار است.

تصویر مفهومی گلکسی زد فولد 4 که توسط یک طراح با نام بن گسکین ارائه شده است

تصویر مفهومی Apple Lab نیز از شباهت زیادی با رندر فوق برخوردار است؛ اما به‌جای استفاده از 4 سنسور دوربین (در طرح ارائه شده توسط بن گسکین) از 3 سنسور دوربین روی پنل پشتی بهره می‌گیرد. همچنین این هندست در 3 مدل رنگی مختلف شامل مشکی، سفید و بنفش به تصویر کشیده شده است. 

تصویر مفهومی گلکسی زد فولد 4 که توسط کاربری با شناسه Apple Lab به اشتراک گذاشته شده است

بایستی به‌خاطر داشت که سامسونگ هنوز هیچ‌گونه جزئیاتی در رابطه با طراحی ظاهری پرچم‌داران تاشو نسل آینده خود ارائه نداده است. بنابراین کلیه رندرهای فوق صرفا بر پایه حدس و گمان طراحی شده‌اند و نسبت به صحت و سقم آنها بایستی با دیده تردید نگاه کرد.

بر اساس گزارشات پیشین انتظار می‌رود که گلکسی زد فولد 4 در 3 ماهه سوم سال 2022 معرفی شود. در حال حاضر اطلاعات چندانی پیرامون این هندست در دست نیست؛ اما به گفته برخی افراد خبرچین، سیستم دوربین این گجت نیز شاهد پیشرفت‌هایی خواهد بود.

۵
از ۵
۱۵ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش