با توجه به طراحی رونمایی شده شیائومی Redmi K50 نسخه گیمینگ، در تاریخ ۲۷ بهمن عرضه می‌شود

Redmi زیر نام تجاری شیائومی، امروز اعلام کرد که نسخه گیمینگ Redmi K50  در تاریخ 16 فوریه(۲۷ بهمن) در رویدادی در چین که از ساعت 19 به وقت محلی آغاز می شود، رونمایی خواهد شد.

این شرکت همچنین چند پوستر را در Weibo به اشتراک گذاشت که یکی از آنها طراحی Redmi K50 Gaming Edition را نشان می‌دهد. می بینید که گوشی هوشمند دکمه های کناری را حفظ کرده است و همچنین یک ماژول فلاش به شکل رعد و برق در کنار سه دوربین وجود دارد که در سمت چپ و راست جزیره به ترتیب عبارت "Freezing" و "Speediest" نوشته شده است.

با توجه به طراحی رونمایی شده شیائومی Redmi K50 نسخه گیمینگ، در تاریخ ۲۷ بهمن عرضه می‌شودبا توجه به طراحی رونمایی شده شیائومی Redmi K50 نسخه گیمینگ، در تاریخ ۲۷ بهمن عرضه می‌شودبا توجه به طراحی رونمایی شده شیائومی Redmi K50 نسخه گیمینگ، در تاریخ ۲۷ بهمن عرضه می‌شود

 

Redmi از K50 Gaming Edition به عنوان یک "پرچمدار خونسرد"یاد می کند، اما چیز زیادی در مورد آن فاش نکرده است. این شرکت همچنین تایید نکرده است که آیا Redmi K50، Redmi K50 Pro و Redmi K50 Pro+ را در تاریخ 16 فوریه رونمایی خواهد کرد یا خیر، اما می‌توانید انتظار داشته باشید که بیش از یک گوشی هوشمند سری Redmi K50 چهارشنبه آینده رسما رونمایی شود.

با توجه به اینکه یک هفته تا برگزاری این رویداد باقی مانده است، ردمی احتمالاً در روزهای آینده تیزرهای بیشتری را به اشتراک خواهد گذاشت تا در مورد سری Redmi K50 تبلیغات انجام دهد.

۵
از ۵
۱۵ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش