سامسونگ برای تولید سری گلکسی S22 از ضایعات تورهای ماهیگیری استفاده می‌کند!

در فاصله یک روز مانده به موعد معرفی پرچم‌داران سری گلکسی S22 سامسونگ، اکثر جزئیات مربوط به این هندست‌ها در فضای اینترنت منتشر شده است. اما موضوع جالبی که احتمالا بسیاری از کاربران از آن آگاه نبودند این است که سامسونگ برای تولید اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار آینده خود از ماده اولیه جدیدی استفاده می‌کند. این ماده با استفاده از تورهای ماهیگیری دور ریخته شده تولید می‌شود.

غول کره‌ای با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرده که سری گلکسی S22 با استفاده از مواد اولیه تولید شده از ضایعات تورهای ماهیگیری موجود در اقیانوس‌ها ساخته خواهد شد. ترکیبات مربوط به این ماده اولیه و همچنین درصد مواد جدید مورد استفاده به‌طور دقیق اعلام نشده است. با این‌حال مشارکت سامسونگ در تلاش‌های فزآینده شرکت‌های دنیای فناوری برای تولید محصولاتی با پایداری بالاتر امری بسیار خوشایند است.

سامسونگ برای تولید سری گلکسی S22 از ضایعات تورهای ماهیگیری استفاده می‌کند!

سامسونگ در بیانیه خود اعلام کرد: “استفاده از این ماده اولیه گامی دیگر در مسیر ماجراجویی سری گلکسی ما در سیاره زمین بوده و هدف آن به حداقل رساندن تبعات محیطی محصولات ما و کمک به تقویت سبک زندگی پایدارتر برای جامعه کاربران گلکسی است.”

بعلاوه کمپانی کره‌ای اعلام کرد که در آینده برای تولید تمامی محصولات خود از ضایعات پلاستیکی رها شده در اقیانوس‌ها استفاده خواهد کرد. به گفته کارشناسان هر ساله حدود 640 هزار تن تور ماهیگیری در اقیانوس‌ها رها می‌شود و این پدیده به منزله تهدیدی بزرگ برای حیات دریایی، صخره‌‌های مرجانی و زیستگاه‌های طبیعی است. بنابراین اقدام اخیر سامسونگ در خور توجه خواهد بود.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، رویداد آینده Galaxy Unpacked در روز 9 فوریه (20 بهمن ماه) برگزار خواهد شد. سامسونگ در جریان برگزاری این مراسم احتمالا پیرامون برنامه‌های خود در حوزه حفاظت از محیط زیست توضیحات بیش‌تری را ارائه خواهد داد. غول کره‌ای پیش‌تر برنامه‌های مفصل خود جهت گسترش استفاده از مواد بازیافتی برای تولید کلیه محصولات موبایلی و لوازم خانگی طی 3 سال آینده را اعلام کرد. هدف از این برنامه‌ها، توقف استفاده از پلاستیک یکبار مصرف در ساخت محصولات است.

۵
از ۵
۱۴ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش