نخستین رندرهای باکیفیت از وان‌پلاس 10 اولترا منتشر شد

اسمارت‌فون وان‌پلاس 10 پرو در ژانویه سال 2022 معرفی شد و این‌بار از هندست ورژن معمولی خبری نبود. شایعات نشان می‌دهند که امسال کمپانی چینی برای عرضه وان‌پلاس 10 هیچ برنامه‌ای ندارد؛ اما وان‌پلاس 10 اولترا در آینده‌ای نه‌چندان دور معرفی خواهد شد. این هندست به‌عنوان یک پرچم‌دار تمام‌عیار نقش‌آفرینی خواهد کرد. مدتی قبل پتنت مربوط به یک اسمارت‌فون با ظاهری مشابه وان‌پلاس 10 پرو در فضای وب منتشر شد.

وان‌پلاس 10 اولترا

بر اساس گمانه‌زنی‌ها وان‌پلاس 10 اولترا احتمالا از ظاهری مشابه با رندرهای زیر برخوردار خواهد بود. وبسایت LetsGoDigital با همکاری یک طراح گرافیک با نام جرمین اسمیت (که عمدتا با نام مستعار Concept Creator شناخته می‌شود) و بر پایه اسناد مربوط به پتنت اقدام به انتشار رندرهای باکیفیت از وان‌پلاس 10 اولترا نموده است.

پنل جلویی دستگاه به لحاظ ظاهری با وان‌پلاس 10 پرو تفاوت خاصی ندارد. نمایشگر هندست دارای حواشی باریک، لبه‌های کمی اریب و حفره کروی‌شکل جهت استقرار دوربین سلفی است. طراحی دوربین اصلی نیز مشابه مدل پرو است؛ اما وان‌پلاس 10 اولترا از یک دوربین پریسکوپی با زوم اپتیکال 5 برابری به‌عنوان ماژول سوم استفاده می‌کند. 2 دوربین باقیمانده احتمالا مشابه انواع به‌کارگیری شده در وان‌پلاس 10 پرو بوده و شامل یک دوربین فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و یک ماژول عریض 48 مگاپیکسلی هستند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها وان‌پلاس 10 اولترا از یک نمایشگر آمولد 120 هرتزی با رزولوشن +QuadHD، پلتفرم اسنپ‌دراگون 8 نسل 1، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و فناوری شارژ سریع 80 واتی در بستر سیم بهره‌برداری خواهد کرد.

دستگاه‌های آینده وان‌پلاس

بر اساس اطلاعات اولیه، کمپانی وان پلاس در روز 11 فوریه (22 بهمن ماه) از اسمارت‌فون میان‌رده وان‌پلاس نورد 2CE رونمایی خواهد کرد. اکنون می‌دانیم که این هندست از اسم رمز Ivan استفاده می‌کند. تصاویر این دستگاه پیش‌تر در فضای وب رویت شده است.

گزارشات نشان می‌دهند که وان‌پلاس نورد 2CE از مشخصاتی مشابه با اوپو A96 5G برخوردار خواهد بود؛ هندستی که پیش‌تر طی ماه ژانویه معرفی شد. این پدیده با توجه به ادغام برندهای وان‌پلاس و اوپوطی سال میلادی گذشته کاملا طبیعی به‌نظر می‌رسد. حتی گوشی پرچم‌دار اوپو فایند ایکس 5 پرو نیز در بسیاری از جوانب مشابه وان‌پلاس 10 پرو خواهد بود. بعلاوه پدیده یکسان‌سازی معمولا در میان محصولات میان‌رده و اقتصادی به‌مراتب مشهودتر خواهد بود.

از جنبه طراحی نیز وان‌پلاس نورد 2CE با محصول اوپو تا حدی تفاوت خواهد داشت. بعلاوه در بخش سخت‌افزار نیز تفاوت‌هایی به چشم خواهد خورد. بنابراین چنان‌چه اوپو A96 5G با تراشه اسنپ‌دراگون 695 5G ساخت کوالکام روانه بازار شود؛ در این‌صورت وان‌پلاس نورد 2CE احتمالا با پلتفرم Dimensity 900 ساخت شرکت مدیاتک به بازار عرضه خواهد شد.

همچنین اسمارت‌فون وان‌پلاس مجهز به دوربین‌های اختصاصی خود شامل سنسورهایی با رزولوشن 64، 8 و 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی تعبیه شده در پنل جلویی دستگاه نیز از رزولوشن 16 مگاپیکسلی برخوردار است.

وان‌پلاس نورد 2CE مجهز به یک نمایشگر 6.43 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی خواهد بود. ظرفیت باتری هندست برابر با 4500 میلی‌آمپرساعت بوده و از فناوری شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری OxygenOS 12 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون سایر مشخصه‌های این گجت را تشکیل می‌دهند. بر اساس اعلام برخی منابع خبری، مدل پایه وان‌پلاس نورد 2CE مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی خواهد بود. این ورژن از اسمارت‌فون با برچسب قیمتی حدودا 300 دلاری در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

 

۵
از ۵
۱۴ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش