شرکت خاویار از نسخه سفارشی آی‌فون 13 پرو اپل با تم المپیک زمستانی رونمایی کرد

بازی‌های المپیک زمستانی 2022 پکن به‌طور رسمی در حال برگزاری است و برند طراح روسی با نام خاویار (Caviar) به منظور بزرگداشت این رویداد ورزشی در جهان از چند مدل اسمارت‌فون سفارشی رونمایی کرده است. این هندست‌ها جزو یک کالکشن موسوم به Olympic Hero iPhone 13 Pro بوده و شامل 117 دستگاه با طراحی منحصربه‌فرد هستند.

مدل Olympic Hero با استفاده از آلیاژی مزین به جواهرات تولید شده و دارای پوششی از جنس طلای 24 عیار است؛ در حالی‌که ورژن Olympic Hero Gold از طلای جامد 18 عیار استفاده می‌کند. هر 2 ورژن بر پایه مدل‌های آی‌فون 13 پرو و آی‌فون 13 پرو مکس اپل قابل عرضه بوده و به‌جای استفاده از شیشه در قسمت پشتی از مواد کامپوزیت با رنگ‌آمیزی قرمز استفاده شده است.

 

 

بعلاوه در طراحی 2 هندست فوق از لوگوی المپیک پکن، حلقه‌های المپیک و تصویری از رشته کوه‌های شیائوهایتو پکن استفاده شده است. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، چندین ماده ورزشی از المپیک زمستانی پکن در این منطقه کوهستانی برگزار خواهد شد.

مدل پایه آی‌فون 13 پرو Olympic Hero مجهز به حافظه‌داخلی 128 گیگابایتی بوده و با برچسب قیمتی 6450 دلاری روانه بازار می‌شود؛ در حالی‌که خریداری برترین مدل یعنی ورژن طلایی آی‌فون 13 پرو مکس با 1 ترابایت حافظه‌داخلی مستلزم پرداخت مبلغ هنگفت 27620 دلار خواهد بود.

۵
از ۵
۱۳ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش