سامسونگ گلکسی S23 اولترا احتمالا با نمایشگر خمیده در تمامی جهات عرضه خواهد شد

با برگزاری رویداد آینده Galaxy Unpacked در روز چهارشنبه پیش رو و معرفی پرچم‌داران سری گلکسی s22 سامسونگ  احتمالا شاهد آغاز انتشار شایعات پیرامون اسمارت‌فون گلکسی S23 اولترا خواهیم بود.

در این میان برخی افراد خبرچین از جمله Ice Universe دست به کار شده و از عرضه این هندست با نمایشگر و قالب طراحی جدید صحبت می‌کنند. پیش از این برخی شایعات از احتمال به‌کارگیری دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی در گلکسی S23 اولترا حکایت داشتند. گزارشات نشان می‌دهند که منابع اطلاعاتی مورد اعتماد Ice Universe، توانایی سامسونگ برای تولید نمایشگرهایی با لبه‌های خمیده در هر 4 طرف را تائید نموده‌اند. چنین پنلی احتمالا نخستین بار در گلکسی S23 اولترا به‌کار گرفته خواهد شد.

روز گذشته یکی از نمایندگان شرکت مخابراتی ورایزن ادعا کرد که گلکسی S22 اولترا مجهز به یک نمایشگر خمیده خواهد بود. اما با عرضه مدل‌ جانشین این هندست، طراحی خمیده لبه‌ها در طرفین احتمالا روی لبه‌های فوقانی و تحتانی نمایشگر نیز اعمال خواهد شد.

پیش‌تر شاهد عرضه اسمارت‌فون آنر مجیک و نمایشگر چشمگیر آن به لبه‌های خمیده در 3 طرف بودیم. همچنین ویدیوی مربوط به طرح مفهومی شیائمی با 4 لبه خمیده نیز پیش‌تر منتشر شد و اکنون از اینجا قابل مشاهده است. بنابراین اکنون شکی نیست که شرکتی با توانایی‌های فنی و مهندسی سامسونگ دیسپلی در صورت تمایل و با استفاده از مهارت خود قادر به تولید یک پنل اسمارت‌فونی با لبه‌های خمیده در تمامی جهات خواهد بود.

در حال حاضر مشخص نیست که یک نمایشگر با طراحی خمیده در هر 4 لبه به جز جنبه زیبایی‌شناسی دارای چه مزایا یا کاربردهایی خواهد بود. اما به هرحال استفاده از چنین نمایشگری به بازطراحی گلکسی S23 اولترا اشاره دارد. این سبک از طراحی با فرضیه استفاده از دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش و نمایشگر تمام‌صفحه در سری گلکسی S23 یا حداقل مدل اولترا این خانواده مطابقت دارد.

“من به تازگی متوجه شدم که سامسونگ دیسپلی از توانایی تولید انبوه نمایشگر با لبه‌های خمیده در هر 4 طرف برخوردار است.” Ice Universe؛ 3 فوریه 2022

 

۵
از ۵
۱۸ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش