طبق گزارش ها، رویداد ماه مارس اپل، در 8 مارس برگزار می شود

افرادی که با برنامه های اپل آشنا هستند به  Bloomberg گفته اند که ممکن است اپل در حال برنامه ریزی برای برگزاری رویداد اعلامی ماه مارس خود در تاریخ 8 مارس باشد. انتظار می‌رود اپل سخت‌افزار جدیدی از جمله مدل جدید آیفون SE، احتمالاً با اتصال 5G، و همچنین آی‌پد ایر به‌روزرسانی‌شده و احتمالاً مک مینی تازه‌شده با سیلیکون به‌روز شده اپل را در این رویداد معرفی کند.

علاوه بر این، گفته می شود که اپل قصد دارد iOS 15.4 را در نیمه اول ماه مارس به صورت عمومی منتشر کند. iOS 15.4 (در حال حاضر در نسخه بتای عمومی) به آیفون‌هایی که از Face ID استفاده می‌کنند این امکان را می‌دهد تا زمانی که  ماسک دارند، قفل را باز کنند، همچنین  Universal Control و مجموعه جدیدی از ایموجی‌ها را اضافه خواهد کرد.

برای رویداد آینده اپل، انتظار می‌رود که آیفون SE به‌روزرسانی شده با ظاهری مشابه با SE فعلی (2020) با دوربین‌های به‌روز، چیپست جدید و اتصال 5G وارد بازار شود. یک آی‌پد تازه‌سازی شده نیز در دست ساخت است،  با چیپست A15 Bionic، اتصال 5G و نمایشگر 10.9 اینچی. مک مینی هم ممکن است یک مدل به روز شده با گزینه های سیلیکونی بیشتر اپل مانند M1 Pro و M1 Max یا حتی M2 باشد.

اگرچه تا زمان عرضه حدود یک ماه دیگر باقی مانده است، اما منابع پیشنهاد می کنند که این رویداد ممکن است به دلیل تاخیر در تولید به تعویق بیفتد. در هر صورت، این رویداد احتمالاً در قالبی با تولید بالا و از پیش ضبط شده ارائه  شود و به صورت زنده پخش شود.

۵
از ۵
۱۵ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش