آی‌فون 14 اپل رکورددار بیش‌ترین جستجوی اینترنتی در میان گوشی‌های سال 2022 شد

مطالعه جدید موسسه Mozillion نشان‌دهنده اسامی هندست‌های جدیدی است که کاربران برای عرضه آنها به بازار بسیار هیجان‌زده هستند. در این فهرست، اسامی اسمارت‌فون‌های مختلفی از آی‌فون جدید شرکت اپل گرفته تا آخرین نسخه از گوشی‌های گلکسی سامسونگ به چشم می‌خورند.

این پژوهش نشان می‌دهد که کاربران بیش از همه منتظر عرضه گوشی ایفون 14 اپل هستند؛ هندستی که به احتمال فراوان در سپتامبر سال 2022 عرضه خواهد شد. سری آی‌فون 13 نیز در سپتامبر سال 2021 روانه بازار شد.

بر اساس یافته‌های تحقیق، سری آی‌فون‌ 14 اپل رکورد بیش از 1 میلیون جستجوی جهانی طی سال میلادی گذشته را به نام خود ثبت کرده است. این رقم در مقایسه با رکورد جستجو برای سامسونگ گلکسی S22 به‌عنوان دومین هندست فهرست بالغ بر 2 برابر بیش‌تر است. در سال 2021 پرچم‌دار آینده سامسونگ رکورد 518 هزار مورد جستجو را به ثبت رساند.

آی‌فون SE 3 اپل با بیش از 285 هزار مورد جستجوی جهانی طی سال میلادی گذشته در رتبه سوم جای گرفت، پدیده‌ای که با توجه به وجود میلیون‌ها کاربر این اسمارت‌فون اپلی در سراسر جهان چندان مایه تعجب نیست. آی‌فون‌ SE 3 جایگزینی عالی برای افرادی است که احتمالا مایل به انتظار کشیدن برای عرضه آی‌فون‌های جدید در پایان سال نیستند. شایعات از عرضه احتمالی این هندست در ماه مارس سال 2022 حکایت دارند.

مدل‌های تولیدی توسط برندهای چینی نیز در کانون توجهات قرار گرفته‌اند؛ تا جایی که اسمارت‌فون‌های ویوو V23 و شیائومی 12 به‌ترتیب رکورد 195700 و 165300 مورد جستجوی جهانی را به خود اختصاص داده‌اند. بدین‌ترتیب فهرست اسامی 5 هندست با بیش‌ترین میزان جستجو در جهان طی سال 2021 تکمیل می‌شود.

موضوع جالب‌توجه اینکه اوپو فایند N و گوگل پیکسل فولد تنها هندست‌های تاشو قابل رویت در فهرست 20 هندست برتر به‌شمار می‌روند. همچنین گوشی محبوب برند فنلاندی موسوم به نوکیا X50 نیز در جایگاه نهم قرار گرفت.

اگرچه مدل پایه آی‌فون‌ 14 ظاهرا به لحاظ زیبایی‌شناسی تا حدی مشابه آی‌فون 13 است؛ اما گوشی‌های آی‌فون‌ 14 پرو، آی‌فون‌ 14 پرو مکس و مدل جدیدی که در مقطع کنونی با نام احتمالی آی‌فون‌ 14 مکس شناخته می‌شود؛ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌احتمالا از الگوی کاملا بازطراحی شده استفاده خواهند کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها، مدل‌های فوق علاوه بر بهبود عملکرد دوربین و قابلیت‌های پردازشی از ایده‌ جدیدی برای طراحی ناچ رونمایی خواهند کرد. این موضوع به منزله یک گام رو به جلوی دیگر برای متمایز نمودن محصول پرچم‌دار اپل است.

لن لیسون؛ بنیان‌گذار موسسه Mozillion ضمن اظهاراتی خاطرنشان کرد: “برندهایی مانند اپل و سامسونگ همواره در میان مصرف‌کنندگان محبوب هستند. اما بررسی نتایج پژوهش ما که رشد تقاضا برای برندهای کمتر شناخته شده نظیر ویوو، شیائومی و اوپو را آشکار می‌کند؛ بسیار جالب‌توجه است.

محققان واحد بازار تلفن‌همراه در موسسه Mozillion به تجزیه و تحلیل رکوردهای جستجو شده در گوگل پرداخته و از این طریق اسامی هندست‌هایی که کاربران بی‌صبرانه منتظر معرفی آن‌ها در سال 2022 هستند را مشخص نموده‌اند. از میان هندست‌های قابل عرضه طی سال 2022، آی‌فون 14 اپل رکورد بیش‌ترین میزان جستجو را به نام خود ثبت کرده است. میزان جستجو برای این مدل طی مدت 12 ماه گذشته بیش از 1.1 میلیون مورد بوده است. گوشی‌های گلکسی S22 سامسونگ و آی‌فون SE 3 اپل نیز هر کدام با بیش از 285 هزار مورد جستجو در جهان به‌ترتیب دومین و سومین مدل‌های پرمخاطب برای سال 2022 محسوب می‌شوند.

۵
از ۵
۱۸ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش