پوکو F4 GT در پایگاه داده IMEI رویت شد

اسمارت‌فون پوکو F4 GT اخیرا در پایگاه داده IMEI رویت شده است؛ پدیده‌ای که نشان می‌دهد گجت مذکور در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. شیائمی  در آستانه رونمایی از گوشی گیمینگ ردمی K50 است. بر اساس گزارشات، سری ردمی K50 شامل 3 مدل مختلف با اسامی ردمی K50، ردمی K50 پرو و ردمی K50 Gaming Edition خواهد بود. اکنون یکی دیگر از اسمارت‌فون‌های شیائومی تحت عنوان پوکو F4 GT با شماره مدل 21121210G در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است.

بعلاوه پوکو F4 GT می‌تواند به‌عنوان ورژن جهانی مدل پیشرفته ردمی k50  روانه بازار شود. همچنین قرارگیری نام پوکو F4 GT در وبسایت IMEI نشان می‌دهد که این اسمارت‌فون به احتمال فراوان طی روزهای آینده در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. در ابتدا وبسایت XiaomiUI به وجود نام این هندست در فهرست IMEI پی برد. بعلاوه این پایگاه خبری ادعا کرد که پوکو F4 GT احتمالا همان ورژن جهانی گوشی گیمینگ ردمی K50 خواهد بود. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که طی ماه گذشته اسمارت‌فون‌های پوکو X4 NFC و پوکو F4 GT موفق به دریافت گواهی‌نامه EEC شدند.

همچنین برخی گزارشات پیشین نشان می‌دهند که سری ردمی K50 مجهز به موتور لرزشی CyberEngine خواهد بود. شیائومی ادعا می‌کند که این موتور قدرتمندترین مدل لرزشی (در راستای محور افقی) به‌کارگیری شده در یک اسمارت‌فون اندرویدی تا به امروز محسوب می‌شود.

متاسفانه در رابطه با زمان عرضه گوشی گیمینگ ردمی K50 جزئیات محدودی منتشر شده است. با توجه به اینکه اکثر جزئیات پیرامون هندست‌های مختلف در فضای وب منتشر می‌شوند؛ لذا در ادامه به بررسی مشخصات و سایر ویژگی‌های احتمالی پوکو F4 GT یا همان گوشی گیمینگ ردمی K50 می‌پردازیم.

مشخصات احتمالی پوکو F4 GT

پوکو F4 GT با شماره مدل 21121210G در پایگاه داده IMEI رویت شده است. بعلاوه این فهرست به نام پوکو F4 GT اشاره می‌کند. سایر جزئیات مربوط به هندست پوکو احتمالا مشابه با گوشی گیمینگ ردمی K50 خواهد بود.

اطلاعات پیش‌تر لو رفته نشان می‌دهند که این اسمارت‌فون مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. بعلاوه پوکو F4 GT احتمالا مجهز به یک نمایشگر خمیده با حفره کروی‌شکل در مرکز قسمت فوقانی آن خواهد بود. این حفره از دوربین جلویی گوشی میزبانی خواهد کرد.

پوکو F4 GT احتمالا از جدیدترین تراشه پرچم‌دار کوالکام موسوم به اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 استفاده خواهد کرد. با این‌حال برخی گزارشات پیشین ادعا می‌کنند که این اسمارت‌فون احتمالا با تراشه‌ Dimensity 8000 یا Dimensity 9000 به بازار عرضه خواهد شد. با این وجود گزارشات نشان می‌دهند که پردازنده گوشی در کنار حداکثر 8 گیگابایت حافظه رم فعالیت خواهد کرد. همچنین پوکو F4 GT احتمالا با 128 گیگابایت حافظه‌داخلی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. با این‌‌حال شیائومی در زمان عرضه هندست احتمالا از پیکره‌بندی‌های متنوع‌تر حافظه رونمایی خواهد کرد. بعلاوه به‌‌نظر می‌رسد که انرژی مورد نیاز گوشی از طریق یک باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی تامین خواهد شد.

سایر جزئیات لو رفته

در صورت صحت اطلاعات پیش‌تر لو رفته می‌توان ادعا کرد که پوکو F4 GT به منظور مدیریت بسیار کارآمد دما از یک سیستم خنک‌کننده پیشرفته مبتنی بر محفظه بخار (VC) دوگانه بهره خواهد برد. بعلاوه این هندست کماکان از دکمه‌های ماشه‌ای موجود در مدل نسل فعلی استفاده کرده و از این طریق، تجربه گیمینگ فوق‌العاده‌ای را برای کاربران رقم خواهد زد.

از جنبه امکانات تصویربرداری نیز بایستی خاطرنشان کرد که پنل پشتی پوکو F4 GT از 3 سنسور دوربین میزبانی خواهد کرد. بدین‌ترتیب پیکره‌بندی دوربین پشتی دستگاه شامل سنسور اصلی 48 یا 64 مگاپیکسلی، ماژول فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی و لنز ماکرو با رزولوشن 2 یا 5 مگاپیکسلی خواهد بود. پنل جلویی دستگاه نیز احتمالا از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی میزبانی خواهد کرد. بعلاوه این هندست با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 روانه بازار خواهد شد. بی‌تردید طی روزهای آینده اطلاعات حیاتی بیش‌تری پیرامون این اسمارت‌فون در فضای وب منتشر خواهد شد.

 

۵
از ۵
۱۳ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش