Face ID در iOS 15.4 Beta با ماسک کار می کند، نیازی به اپل واچ ندارد - Face ID با عینک بهبود یافته است.

Face ID در iOS 15.4 Beta با ماسک کار می کند، نیازی به اپل واچ ندارد

از زمانی که همه‌گیری شروع شد، یکی از بزرگترین دردسرهای استفاده از آیفون، عدم توانایی بازگشایی قفل با Face ID به دلیل استفاده از ماسک‌ است  اپل در نهایت Face ID را با پوشیدن ماسک "سازگار" کرده بود، اما محدودیت هایی وجود داشت: اپل واچ باید احراز هویت و متصل میشد تا امکان تطبیق جزئی صورت وجود داشته باشد.

یکی از جدیدترین ویژگی‌هایی که اخیراً توسط برندون بوچ در آخرین نسخه بتای iOS 15.4 کشف شده است، امکان استفاده از Face ID برای بخشی از صورت است که هنگام استفاده از ماسک مفید است، با این تفاوت که دیگر نیازی به اتصال اپل واچ ندارد. حتی با یک ماسک، Face ID می‌تواند برای Apple Pay، بارگیری‌های App Store و برنامه‌های شخص ثالث استفاده شود.

face id زمانی دقیق‌تر است که فقط برای تشخیص تمام چهره تنظیم شده باشد. برای استفاده از Face ID هنگام استفاده از ماسک، آیفون می تواند با توجه به ویژگی های منحصر به فرد اطراف چشم،  احراز هویت کند. Brandon Butch (@BrandonButch) January 27, 2022

می‌توانید Face ID را با یا بدون ماسک راه‌اندازی کنید و اگر حالت "راه‌اندازی  با ماسک" را انتخاب کنید، لازم نیست در حین راه‌اندازی لزوما ماسک داشته باشید.

همچنین با iOS 15.4 بتا،  زمانیface id هنگامی که که کاربر از عینک استفاده می کند،بهبودیافته است .
 Face ID با عینک بهبود یافته است خبر جدید اپل

کاربران هنوز ممکن است گاهی مجبور شوند هنگام استفاده از Face ID در حین داشتن ماسک،عینک‌های آفتابی خود را بردارند، اگرچه به همراه اکثر عینک‌ها باید به خوبی کار کند. می‌توانید Face ID را تنظیم کنید تا هر نوع عینکی را که به‌طور مرتب استفاده می‌کنید ،شناسایی کند.

۵
از ۵
۱۳ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش