سامسونگ رویداد رونمایی در ماه فوریه را تأیید کرد و قول یک گلکسی S22 Ultra "قابل توجه" را داد

سامسونگ رویداد رونمایی در ماه فوریه را تأیید کرد گوشی جدید اعلامیه رسمی رونمایی سامسونگ

همانطور که قبلا چندین بار شایعه شده است، سامسونگ در حال برنامه ریزی یک رویداد معرفی گوشی های پرچمدار در ماه آینده است. در حالی که این شرکت هنوز تاریخ دقیقی را برای رویداد بعدی Unpacked تأیید نکرده است، TM Roh،مدیر و رئیس MX Business سامسونگ الکترونیک، امروز یک پست وبلاگ جالبی نوشت که با ویدیوی تیزر همراه بود که در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

Roh قول می دهد که در Unpacked ماه آینده، شاهد "قابل توجه ترین دستگاه سری S" سامسونگ خواهیم بود.

اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد: "نسل بعدی گلکسی اس اینجاست که بزرگترین تجربیات گلکسی سامسونگ ما را در یک دستگاه نهایی ،گرد هم آورد".

سامسونگ رویداد رونمایی در ماه فوریه را تأیید کرد و قول یک گلکسی S22 Ultra "قابل توجه" را داد

همه اینها به نظر شیوه ای کاملاً شفاف برای نشان دادن این واقعیت است که خط تولید نوت که در سال 2021 مرده بود، امسال در حال بازگشت است - اما نه به عنوان مدل نوت. در واقع، قبلاً شایعه شده بود که گلکسی اس 22 اولترا از طراحی شبیه به گلکسی نوت 20 اولترا (آخرین نوت ساخته شده تا کنون) استفاده می کند، در حالی که دارای یک قلم داخلی با کمترین نرخ تأخیر لمسی است.

 

پست وبلاگ Roh با این جمله به پایان می رسد: "برای تجربه نهایی Ultra آماده شوید" و ما فکر می کنیم که تایید می کند که نام گوشی هوشمند فوق پیشرفته بعدی این شرکت S22 Ultra خواهد بود و نه S22 Note همانطور که در گذشته در نقاط مختلف شایعه شده بود.

 

ظاهراً این دستگاه به شما کمک می‌کند «شب را در اختیار داشته باشید – بهترین و درخشان‌ترین عکس‌ها و ویدیوهایی را که تا به حال با گوشی گرفته‌اید بگیرید» و همچنین «بر روز با قدرت، سرعت و ابزارهایی که در حایی دیگر پیدا نمی‌شوند تسلط داشته باشید» و «از نوآوری‌های پیشرفته که به لطف هوشمندترین تجربه گلکسی تاکنون امکان‌پذیر شده‌اند، لذت ببرید»، هر چه که باشد.

 

همچنین وعده احساس خوبی در مورد اینکه بخشی از پایدارترین اکوسیستم گلکسی باشید وجود دارد - امیدواریم این بدان معنا نباشد که کابل شارژ هم اکنون از جعبه حذف شده باشد.

۵
از ۵
۱۸ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش