تحلیلگران پیش بینی می کنند که آیفون 15 پرو دارای دوربین پریسکوپ X5 خواهد بود

گزارش‌هایی درباره عرضه آیفون 15 پرو توسط اپل در سال 2023 با دوربین پریسکوپ چیز جدیدی نیست. با این حال، آخرین اطلاعات بدست آمده از تحلیلگر جف پو، نشان می دهد که Cupertino در حال آزمایش نمونه های اولیه و نمونه های اجزای لنزهای تله فوتو x5 است. انتظار می رود تصمیم نهایی در مورد اینکه چه کسی سازنده خواهد بود در می 2022 اتخاذ شود.

دوربین تله فوتو آیفون 15 پرو در سال 2023 دارای لنز پریسکوپ 5 برابری خواهد بود.

هنگامی که قطعات مورد تایید قرار گرفتند، در "مدل های رده بالای سری آیفون 2023" گنجانده می شوند که به معنای آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس است. سازنده احتمالی این لنز Lante Optics خواهد بود و انتظار می رود 100 میلیون واحد فقط برای اپل ساخته شود.

 

لنزهای پریسکوپ، با توجه به اینکه در تعدادی از تلفن‌های هوشمند اندرویدی نیز قرار دارند، جدید نیستند - آنها به مجموعه اپتیک، دوربین‌های تله فوتو بلند‌تر، اجازه می‌دهند تا به صورت افقی قرار گیرند و در نتیجه در تلفن‌های باریک مدرن ،جای بگیرند.

 

در حالی که گوشی‌های اندرویدی چندین سال است که از این فناوری استفاده کرده‌اند، اپل به رسم همیشگی  سعی می‌کند تا قبل از اجرای یک ویژگی، آن را کامل کند و ابتدا باید ببینیم که چگونه پیکسل‌بینینگ را با دوربین 48 مگاپیکسلی آینده در کلاس آیفون‌های 2022 انجام می‌دهد.

 

۵
از ۵
۱۳ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش