مشخصات کامل گوشی جدید سامسونگ گلکسی A53 5G فاش شد

سامسونگ گلکسی A53 5G که از اکتبر گذشته در مورد آن می شنویم توسط TENAA چین گواهی تایید دریافت کرده است و مشخصات کامل را در این فرآیند فاش کرده است.

 

گلکسی A53 5G مدل ورزشی با کد SM-A5360 از یک پردازنده هشت هسته ای با حداکثر فرکانس ساعت 2.4 گیگاهرتز تغذیه می کند. TENAA نام چیپست را در لیست خود ذکر نکرده است، اما قبلاً مدل SM-A536U را در Geekbench با Exynos 1200 SoC دیده بودیم که دارای دو هسته با حداکثر فرکانس 2.4 گیگاهرتز و شش هسته باقی مانده روی فرکانس 2 گیگاهرتز بود.

 

SM-A5360 دارای 8 گیگابایت رم داخلی است. با این حال،مدل SM-A536U را که ماه گذشته در Geekbench با اندروید 12 دیدیم، 6 گیگابایت رم داشت، بنابراین می‌توانید انتظار داشته باشید که این گوشی هوشمند بسته به منطقه، ظرفیت حافظه متفاوتی داشته باشد. همچنین گفته می شود که چیپست های متفاوتی در بازارهای مختلف دارد.

 

سامسونگ گلکسی A53 5G دارای  صفحه نمایش تقریبا 6.46 اینچی FullHD+ هست. در حالی که TENAA به صراحت به نوع پنل اشاره نکرده است، می توان گفت که در اینجا یک  صفحه نمایش AMOLED داریم زیرا این گوشی هوشمند دارای حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است.

 

TENAA می گوید که گلکسی A53 5G در مجموع با پنج دوربین عرضه می شود - دو دوربین در جلو (12MP+5MP) و سه دوربین در پشت (MP+32MP+5MP64). اما این مشخصات اشتباه است زیرا رندرهای فاش شده و تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط TENAA به ما می گوید که گوشی هوشمند دارای چهار شوتر در پشت و یکی در داخل سوراخ پانچ مرکزی است.

تصاویر Samsung Galaxy A53 5G به اشتراک گذاشته شده توسط TENAA
تصاویر Samsung Galaxy A53 5G به اشتراک گذاشته شده توسط TENAA

 

احتمالاً شاهد استفاده از دوربین سلفی از یک سنسور 32 مگاپیکسلی خواهیم بود، در حالی که دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در پشت با دوربین های 12 مگاپیکسلی فوق عریض، ماکرو 5 مگاپیکسلی و عمق 5 مگاپیکسلی همراه خواهد شد.

 

یک باتری با ظرفیت 4860 میلی آمپر ساعتی دارد، به این معنی که ظرفیت معمول آن حدود 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

 

گلکسی A53 5G 8.1 میلی متر ضخامت، 190 گرم وزن و دو مدل با ظرفیت ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی دارد. اگرچه دارای یک اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی تا 1 ترابایت هم میباشد.

رندر فاش شده Samsung Galaxy A53 5G توسط OnLeaks Digit.in
رندر فاش شده Samsung Galaxy A53 5G توسط OnLeaks و Digit.in

 

TENAA می‌گوید سامسونگ گلکسی A53 5G در رنگ‌های سفید و آبی عرضه می‌شود، اما شایعات ادعا می‌کنند که این گوشی هوشمند حداقل در چهار رنگ از جمله مشکی و نارنجی وارد بازار خواهد شد.

 

هنوز خبری از سامسونگ در مورد گلکسی A53 5G منتشر نشده است، اما اصلاعات قبلی درزشده، ادعا می کرد که این گوشی هوشمند در سه ماهه اول 2022 به طور رسمی رونمایی خواهد شد. گلکسی A52 و A52 5G در ماه مارس گذشته معرفی شدند، بنابراین امسال  انتظار داریم A53 5G هم در همان زمان عرضه شوند.

۵
از ۵
۱۴ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش