گزارش جدید نشان می دهد که سامسونگ گلکسی اس 22 در 20 بهمن عرضه می شود

انتظار می‌رود سامسونگ ،گلکسی اس 22 را در هر لحظه عرضه کند. گزارش‌ها از کره جنوبی تاریخ عرضه 8 فوریه(19 بهمن) را پیشنهاد می‌کنند و اکنون اطلاعات جدیدی منتشر شده است که به تاریخ جدیدی - 9 فوریه (20 بهمن) - اشاره می‌کند.

 

این اطلاعات از Ice Universe، یکی از افشاگران معروف سامسونگ به دست آمده، اما این احتمال وجود دارد که تاریخ برای بازار چین متفاوت باشد و 8 فوریه هنوز هم زمانی باشد که شاهد عرضه جهانی آن باشیم.

Samsung Galaxy S22 Ultra گوشی جدید سامسونگ رندر در 4 رنگ
Samsung Galaxy S22 Ultra در رندرهای فاش شده بیشتری نشان داده شده است، در اینجا در چهار رنگ است

 

انتظار می رود سری گلکسی اس 22 سامسونگ در زمان عرضه شامل سه دستگاه باشد. قدرتمندترین آنها گلکسی اس 22 اولترا خواهد بود و اولین پرچمدار سری S با قلم داخلی خواهد بود - چیزی که تا کنون منحصر به سری گلکسی نوت بوده است.

تب s8 ultra و سامسونگ اس 22 اولترابیکسبی و سامسونگ s22 و تبلت سانسوگ تب اس 8

قطعا گلکسی تب اس 8 اولترا نیست:)

 

Ultra احتمالا برخی از ویژگی‌ها را برای مخاطبان جهانی خود، به ارمغان بیاورد؛ مانند صفحه نمایش LTPO AMOLED جدید که از نرخ تازه‌سازی پویا از 1 هرتز تا 120 هرتز پشتیبانی می‌کند و یک Gorilla Glass Victus+ هنوز معرفی نشده در روی صفحه نمایش آن برای محافظت قرار دارد. سایر مشخصات مجلل آن شامل شارژ سریع سیمی 45 واتی و 15 وات بی سیم (با power cell 5000 میلی آمپر ساعتی) میشوذ.

 

انتظار می رود تبلت های سامسونگ گلکسی تب اس 8 نیز در همین رویداد وارد بازار شوند.

۵
از ۵
۱۲ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش