سامسونگ تولید اسمارت‌فون‌های سری گلکسی نوت را برای همیشه متوقف نکرده است!

سامسونگ به‌طور معمول گوشی‌های سری گلکسی S و گلکسی نوت خود را به‌عنوان پرچم‌داران عادی هر ساله شرکت به بازار عرضه می‌کند. با این‌حال طی مدت تقریبا 2 سال گذشته این کمپانی هیچ اسمارت‌فونی از سری گلکسی نوت را معرفی نکرده است. آخرین مدل از سری گلکسی نوت سامسونگ در سال 2020 عرضه شد و چند ماه دیگر آخرین هندست سری گلکسی نوت 2 ساله خواهد شد.

سری نوت سامسونگ به‌دلیل استفاده از قلم S penبه شهرت رسیده است. با این‌حال اگرچه عرضه سری جدید گلکسی نوت به بازار متوقف شد؛ اما سری گلکسی S به تدریج برخی ویژگی‌های اختصاصی خانواده نوت را به ارث برد. به‌عنوان مثال اسمارت‌فون گلکسی S21 اولترا به‌‌همراه یک استایلوس روانه بازار شد؛ مشخصه‌ای که پیش‌تر صرفا در سری گلکسی نوت قابل دسترس بود.

بعلاوه چشم‌انداز کلی مدل اولترا در خانواده گلکسی S مشابه با سری نوت است. این موضوع موجب طرح حدس و گمان‌هایی در رابطه با توقف تولید سری گلکسی نوت از سوی شرکت سامسونگ شد. همچنین برخی گزارشات نشان دادند که مدل‌های گلکسی S اولترا جانشین معنوی سری نوت به‌شمار خواهند رفت. با این‌حال کمپانی کره‌ای از صدور هرگونه بیانیه رسمی در رابطه با سری گلکسی نوت امتناع نموده است.

البته برخی اطلاعات اخیرا لو رفته، امیدها برای عدم توقف دائمی تولید سری گلکسی نوت را زنده کرده است. در حال حاضر تقریبا می‌توان اطمینان داشت که سری گلکسی نوت بار دیگر به بازار بازخواهد گشت؛ اما این فرآیند با روشی متفاوت اجرایی خواهد شد. در یک بیانیه مطبوعاتی لو رفته از سامسونگ عبارت “galaxy 2022, galaxy s series, galaxy note series” رویت شده است. این پدیده به وضوح نشان می‌دهد که دوران حیات سری گلکسی نوت به پایان نرسیده است.

با این‌حال بی‌تردید سری گلکسی نوت در سال 2022 کماکان به‌همراه قلم استایلوس عرضه خواهد شد. بعلاوه این هندست برخی عناصر گوشی‌های سری گلکسی S را در خود جای خواهد داد. این پدیده به گمانه‌زنی‌ها پیرامون جایگزینی سری نوت با مدل گلکسی S اولترا سامسونگ نیز پایان داد. بدیهی است که سامسونگ از تولید سری محبوب گلکسی نوت دست نخواهد کشید.

با این‌حال دلیل تصمیم سامسونگ برای توقف موقت تولید این هندست‌ها هنوز به‌طور دقیق روشن نیست. با وجود انتشار این خبر هنوز نمی‌توان در رابطه با عرضه سری گلکسی نوت به بازار طی سال جاری میلادی با اطمینان اظهارنظر کرد. تنها موضوعی که در حال حاضر با اطمینان می‌توان اعلام کرد این است که تولید سری گلکسی نوت کماکان ادامه خواهد یافت.

یک خبر دیگر مرتبط با سامسونگ نشان می‌دهد که یک شارژر 45 واتی به‌همراه کابل داده USB-C اخیرا در وبسایت رسمی هلندی کمپانی رویت شده است. این ابزارهای جانبی متعلق به هندست‌های گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا سامسونگ بوده و با برچسب قیمتی حدودا 50.82 یورویی به بازار عرضه خواهند شد؛ رقمی که چندان ارزان به‌نظر نمی‌رسد. به‌طور کلی از نظر سامسونگ، سری گلکسی نوت از جایگاه بالاتری نسبت به سری گلکسی S برخوردار است. به‌نظر می‌رسد که سری نوت از فناوری شارژ سریع با توان بیش از 45 وات پشتیبانی خواهد کرد.

 

۵
از ۵
۱۲ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش