رندر‌های جدید آیفون SE 3 نمایشگر بزرگ و ناچ عریض این گوشی هوشمند را نشان می‌دهند

بیش از یک سال از زمان شروع به کار کمپانی اپل بر روی گوشی هوشمند آیفون SE 3 می‌گذرد و در این مدت شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلفی در خصوص زبان طراحی و مشخصات فنی این اسمارت‌فون منتشر شده است.

برخی از منابع خبری مدعی شده‌اند که اپل، سخت‌افزار این گوشی هوشمند را ارتقا داده و از طراحی مشابه نسخه قبل برای آن بهره گرفته است. در حالی که برخی از منابع خبری دیگر اظهار نموده‌اند که اسمارت‌فون مذکور ظاهر کاملاً جدیدی خواهد داشت. گفتنی است در خبری که در روز جاری منتشر شد، رندر‌های CAD آیفون SE 3 فاش شده و زبان طراحی آن به نمایش گذاشته شده است.

گزارشی که از طریق رسانه‌ TenTechReview و توسط خبرنگاری با نام کاربری xleaks7@ منتشر شده است، رندر‌های جدید CAD را نشان داده و طراحی آیفون آینده‌ کمپانی اپل موسوم به SE 3 را به نمایش می‌گذارد.

مشخصات فنی اسمارت‌فون آیفون SE 3

با توجه به رندر‌های فوق می‌توان دریافت که آیفون SE 3 همانند طراحی پنل پشتی نسل گذشته، از یک دوربین به همراه فلاش LED در پنل پشتی دستگاه بهره خواهد برد. ابعاد این گوشی هوشمند نیز دقیقاً مشابه مدل پیشین بوده و اندازه‌ای معادل ۱۳۸.۴ در ۶۷.۳ در ۷.۳ میلی‌متر خواهد داشت.

با این حال شباهت‌های این اسمارت‌فون با نسل قبل خود به همین‌جا ختم خواهد شد، چرا که دستگاه جدید کمپانی اپل ظاهر جدیدی در پنل جلو خواهد داشت. همانطور که تصاویر فوق نشان می‌دهند، آیفون SE 3 از صفحه نمایش بزرگ‌تری برخوردار خواهد بود.

صفحه نمایش نسل جدید آیفون SE

کمپانی اپل با حذف حاشیه‌های زیاد اطراف نمایشگر و همچنین دکمه‌ تاچ آی‌دی که در مدل‌های نسل فعلی آیفون SE به کار رفته بود، موفق به ارائه صفحه نمایش بزرگتر برای کاربران این گوشی هوشمند میان‌رده شده است.

طبق گفته‌های خبرنگار فوق، سری جدید آیفون SE احتمالاً از یک صفحه‌نمایش 5.69 اینچی برخوردار بوده و ملزومات تشخیص چهره و سنسور دوربین سلفی دستگاه نیز در یک ناچ عریض و در قسمت فوقانی نمایشگر این اسمارت‌فون تعبیه خواهد شد.

شایان ذکر است که در لبه‌ سمت راست این گوشی هوشمند دکمه‌ پاور و خشاب سیم کارت جای گرفته و در لبه‌ سمت چپ آن نیز دکمه‌های تنظیم صدا و سوئیچ حالت بی‌صدا قرار گرفته است. جالب توجه است که طراحی جدید این گوشی هوشمند تا حد زیادی مشابه ایفون XR بوده و از زبان طراحی دستگاه‌های آیفون SE فاصله گرفته است.

گفته می‌شود که اسمارت‌فون آیفون SE 3 به یکی از تراشه‌های A14 Bionic یا A15 Bionic مجهز بوده و از قابلیت اتصال شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. با این حال لازم به ذکر است که این رندر‌های جدید با اطلاعات فاش شده قبلی از دیگر منابع خبری معتبر در تضادی آشکار است.

یادآوری می‌شود که پیش‌تر مانند خبرنگار رسانه‌ بلومبرگ، مارک گورمن اذعان نموده بود که طراحی نسل جدید آیفون SE مشابه ایفون SE2 خواهد بود. بنابراین پیشنهاد می‌شود که به رندر‌ها و خبر فوق‌الذکر با دیده‌ تردید نگریسته و منتظر انتشار به‌روز‌رسانی‌های بیشتر در این زمینه باشید.

 

۵
از ۵
۱۴ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش