هر چهار مدل آیفون 14 دارای صفحه نمایش 120 هرتز و 6 گیگابایت رم هستند

انتظار می رود خانواده آیفون 14 آینده اپل در پاییز عرضه شود و از چهار مدل تشکیل شده باشد: آیفون 14، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس. مدل «مینی» پس از فروش ناامیدکننده آیفون 13 مینی متوقف خواهد شد.

بر اساس نوشته تحقیقاتی جف پو، تحلیلگر Haitong International Securities، امسال اپل مدل‌های آیفون پرو و ​​غیرپرو خود را در مورد صفحه‌نمایش و میزان حافظه استفاده‌شده بسیار بیشتر از قبل  به هم کرده است.

تصویر ایفون 13 i phone 13 اپل
آیفون 13

 

در واقع، گفته می شود که هر چهار مدل آیفون 14 دارای صفحه نمایش 120 هرتز هستند، نه فقط دو دستگاه پرو (همانطور که در حال حاضر در نسل آیفون 13 وجود دارد). علاوه بر این،هر چهار مدل آیفون 14 نیز دقیقاً همان مقدار رم دارند: 6 گیگابایت. این نیز بر خلاف وضعیت فعلی است، اکنون که آیفون 13 مینی و آیفون 13 دارای 4 گیگابایت و پرو و ​​پرو مکس دارای 6 گیگابایت رم هستند.

پیش از این، Pu گفته بود که آیفون 14 ،مدل پرو و ​​پرو مکس خود را تا 8 گیگابایت افزایش می‌دهند، اما ظاهراً دیگر این اتفاق نمی‌افتد. یک "بررسی زنجیره تامین" نشان داد که مقصر این تغییرات در استراتژی، ملاحظات هزینه است.

از آنجایی که این ویژگی‌ها بین مدل‌های ارزان‌تر غیر پرو و ​​حرفه‌ای گران‌تر، یکسان هستند؛ باید دید که اپل چه چیزهای دیگری را می‌تواند در مدل های Pro قرار دهد تا آن‌ها را متمایز کند و با قیمت بالاتری به فروش بگذارد. ما مطمئن هستیم که دوربین‌ها همچنان یکی از این حوزه‌های تمایز خواهند بود - اما تا کنون نرخ به‌روزرسانی صفحه و مقدار RAM همینطور بوده است.

Pu می‌گوید Pros از 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی شروع می‌شود (در حالی که ظاهراً نسخه‌های حرفه‌ای از 64 گیگابایت شروع می‌شوند)، و مدل‌های Pro نیز با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی عرضه می‌شوند.

 

هنوز برای اتکا به شایعات در مورد آیفون 14 خیلی زود  است، بنابراین هیچ یک از این موارد را زیاد جدی نگیرید. زمان زیادی برای شایعات دیگر برای تأیید یا به چالش کشیدن این اظهارات وجود دارد.

۵
از ۵
۱۹ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش