طبق گزارش ها، عرضه اگزینوس 2200 به تعویق افتاده است

سامسونگ قرار بود امروز از Exynos 2200 رونمایی کند، اما Ice Universe افشاکننده گزارش می‌دهد که عرضه به تعویق افتاده است. در واقع، توییت اصلی که تاریخ ۱۱ ژانویه را مشخص کرده بود از حساب رسمی توییتر این شرکت حذف شده است.

به گفته رسانه‌های کره‌ای، سامسونگ از سری گلکسی اس 22 در 8 فوریه رونمایی خواهد کرد و فروش آن از 24 ام همان ماه آغاز می‌شود. سال گذشته، Exynos 2100 در 12 ژانویه معرفی شد و سری S21 دو روز بعد منتشر شد. بنابراین هنوز زمان برای رونمایی از تراشه 2200 قبل از عرضه سری S22 وجود دارد.

با این حال، چنین تغییرات لحظه آخری در برنامه حاکی از وجود مشکل در پشت صحنه است.رسانه Cat به Exynos 1200 اشاره می کند، یک تراشه میان رده که شایعه شده بود سال گذشته (ظاهراً در نوامبر) عرضه می شود. در چندین رسانه گفته میشد که گلکسی M33 5G و A53   5G هم از آن استفاده میکنند. با این حال، نه چیپست و نه تلفن‌ها رونمایی نشده‌اند.

و اکنون 2200 دومین عرضه چیپست است که سامسونگ مجبور به عقب نشینی شده است. آیا تراشه اگزینوس به موقع برای عرضه گلکسی S22 آماده می شود؟ سوال بهتر این است که چند واحد می تواند تولید شود – کمبود بالقوه چیپست باعث دسترسی محدود به پرچمداران جدید می شود. با این حال، حدود یک ماه قبل از ارسال دستگاه های S22 به فروشگاه‌ها باقی مانده است، سامسونگ هنوز زمان دارد تا مشکلات را برطرف کند.

ترجمه اختصاصی رایفون

۵
از ۵
۱۹ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش