پرداخت ۶۰ میلیارد دلاری اپل به توسعه دهندگان در سال ۲۰۲۱

اپل اعلام کرد که از زمان راه اندازی اپ استور در سال 2008، تا حالا بیش از 260 میلیارد دلار به توسعه دهندگان پرداخت کرده است. این رقم در پایان سال 2020 میلادی، 200 میلیارد دلار بود که به عبارتی  درآمد توسعه دهندگان را در سال 2021 به 60 میلیارد دلار می رساند.

اپل همچنین گفت که کاربران «بیش از همیشه» بین کریسمس و سال نو هزینه کرده‌اند، که کاملاً با سال قبل که اپل اعداد واقعی را فاش می‌کرد، از جمله افشای رکورد 386 میلیون دلاری در روز سال نوی 2020، متفاوت است.

اعداد بزرگ در حالی به دست می‌آیند که اپل  به دلیل خط‌مشی‌های اپ استور خود و به‌ویژه کارمزدی که از هر پرداخت دریافت میکند، با دعوای قضایی در سطح جهان مواجه است.

در سال 2020، اپل کارمزد اپ استور خود را برای توسعه دهندگانی که کمتر از 1 میلیون دلار در سال درآمد داشتند، به 15 درصد کاهش داد.

در نهایت، اپل ارقامی را در مورد سایر خدمات خود به اشتراک گذاشت. Apple Music اکنون بیش از 90 میلیون آهنگ گوناگون دارد، Fitness+ اکنون شامل بیش از 2000 جلسه است، Apple Pay در بیش از 60 کشور کار می کند و Arcade اکنون بیش از 200 بازی دارد.

ترجمه اختصاصی رایفون

۵
از ۵
۱۶ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش