اسمارت‌فون ردمی نوت 11JE با گواهی حفاظتی IP68 در راه است

بر اساس گزارشات اخیر، برندردمی به‌زودی سری جدید ردمی نوت خود را در بازار ژاپن عرضه خواهد کرد. یک گزارش جدید ادعا می‌کند که این هندست با نام ردمی نوت 11JE روانه بازار شده و از اسم رمز lilac استفاده خواهد کرد. بعلاوه ردمی نوت 11JE یک مدل ویژه برای بازار ژاپن به‌شمار می‌رود. دریافت گواهی حفاظتی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار مشخصه اصلی این اسمارت‌فون قلمداد می‌شود. بدین‌ترتیب سطح حفاظتی این هندست با اسمارت‌فون شیامی می 11 اولترا قابل مقایسه است.

گزارش جدید یکی از نخستین موارد منتشر شده پیرامون مدل JE در سری ردمی نوت 11 محسوب می‌شود. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که کمپانی چینی چند هفته قبل سری ردمی نوت 11 را به بازار عرضه کرد. این خانواده در زمان عرضه به بازار شامل 3 مدل مختلف با اسامی ردمی نوت 11، ردمی نوت 11 پرو و ردمی نوت 11 پرو پلاس بود. در ادامه کمپانی ورژن 4G اسمارت‌فون ردمی نوت 11 با قیمت‌گذاری تقریبی 156 دلاری را عرضه کرد.

هندست سال گذشته موسوم به ردمی نوت 10JE نیز از گواهی حفاظتی IP68 در برابر نفوذ مایعات و گردوغبار پشتیبانی می‌کند. این هندست به‌طور معمول می‌تواند برای مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب مورد استفاده قرار گیرد. این مشخصه یکی از امکانات مهمی است که پرچم‌داران رده بالای امروزی از آن بهره‌مند هستند. امروزه ردمی در هندست‌های سری نوت خود چنین قابلیتی را ارائه می‌دهد. این هندست‌ها به‌دلیل قیمت‌گذاری ارزان خود از توان رقابتی بسیار بالایی در بازار برخوردار هستند.

از جنبه پیکره‌بندی بنیادی نیز بایستی خاطرنشان کرد که ردمی نوت 11JE از یک نمایشگر تمام‌صفحه 6.6 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی استفاده خواهد کرد. تراشه اسنپ‌دراگون 480 پلاس ساخت شرکت کوالکام، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی روی پنل پشتی سایر امکانات این اسمارت‌فون را تشکیل می‌دهند. با توجه به مدل پردازنده به‌کارگیری شده می‌توان دریافت که این هندست یک دستگاه پایین‌رده به‌شمار می‌رود. پشتیبانی یک گجت پایین‌رده از گواهی حفاظتی IP68 امری بسیار جالب‌توجه به‌نظر می‌رسد. این اسمارت‌فون احتمالا در ماه فوریه به‌طور رسمی عرضه خواهد شد. از سوی دیگر سری ردمی k50 نیز احتمالا طی همین ماه معرفی خواهد شد.

ورژن جهانی سری ردمی نوت 11

بر اساس اعلام وبسایت ThePixel، ورژن جهانی ردمی نوت 11 در 3 ماهه نخست سال 2022 در بازار ویتنام عرضه خواهد شد. بعلاوه گزارش جدید نشان می‌دهد که نسخه جهانی ردمی نوت 11 با ورژن چینی این هندست تفاوت‌های زیادی خواهد داشت. بر این اساس ورژن جهانی هندست از الگوی طراحی کاملا جدید بهره گرفته و با تغییرات عمده در مشخصات سخت‌افزاری روانه بازار خواهد شد. همچنین این گزارش نشان می‌دهد که ورژن جهانی ردمی نوت 11 مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون شرکت کوالکام خواهد بود.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که ورژن چینی هندست از پردازنده‌های Dimensity شرکت مدیاتک استفاده خواهد کرد. متاسفانه جزئیات مربوط به پردازنده هنوز اعلام نشده است. بر اساس اعلام یک خبرچین توئیتری با شناسه Tipster Chun، میزان موجودی تراشه‌های Dimensity نزد شرکت شیائومی محدود است. بنابراین به گفته وی ورژن جهانی ردمی نوت 11 احتمالا از تراشه‌های جدید اسنپ‌دراگون 778G پلاس یا اسنپ‌دراگون 695 ساخت کوالکام استفاده خواهد کرد.

بر اساس اعلام وبسایت ThePixel این اسمارت‌فون در بازار چین نیز عرضه خواهد شد؛ اگرچه کمپانی این‌بار از نام متفاوتی برای آن استفاده خواهد کرد. در حال حاضر تعیین صحت و سقم این گزارش امکان‌پذیر نیست. بعلاوه در رابطه با ورژن جهانی سری ردمی نوت 11 نیز هیچ‌گونه اطلاعات رسمی از جانب برند چینی ارائه نشده است.

۵
از ۵
۱۳ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش