سامسونگ شارژر 45 واتی جدیدی را برای گلکسی اس 22 اولترا عرضه می کند

افشاگر،رولاند کوانت، فاش می‌کند که سامسونگ استاندارد شارژ ۴۵ واتی را به گوشی‌های هوشمند خود باز می‌گرداند و با Galaxy S22 Ultra شروع می‌شود. او تصویری از شارژر جدید PD با شماره مدل EP-T4510 را به اشتراک گذاشت که واضحا به صورت جداگانه فروخته می شود.

طبق تصویر فاش شده، شارژر مسافرتی با یک کابل USB-C به USB-C در بسته بندی خرده فروشی عرضه می شود.

اگر عکس فاش شده درست باشد، این بدان معناست که یک بار دیگر گوشی هوشمند گلکسی با شارژ 45 واتی را خواهیم دید. آخرین مورد Galaxy S20 Ultra بود که در فوریه 2020 معرفی شد. در آن زمان شارژر 45 واتی بسیار سریع شارژ را کنترل میکرد ولی به سختی در سرعت شارژ در مقایسه با شارژر 25 واتی تفاوتی ایجاد می کرد.

آداپتور فعلی 45 وات بسیار شبیه به قبلی نظر می رسد و همچنین با کابل USB-C به USB-C ارائه می شود. تفاوت اصلی در ظاهرش، اندازه کوچکتر EP-T4510 پیش رو در مقایسه با EP-TA845XBNG فعلی است. طول کابل ارائه شده 1.8 متر خواهد بود که از کابل 1 متری فعلی بیشتر است.

آداپتور فعلی 45 وات با قیمت 50 دلار به فروش می رسد، بنابراین ما انتظار داریم قیمت مشابهی هم برای جایگزین آن وجود داشته باشد.

ترجمه اختصاصی رایفون

۵
از ۵
۱۹ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش