اپل روی توسعه چندین مدل آی‌فون تاشو کار می‌کند

ظاهرا شرکت اپل سرگرم توسعه آی‌فون‌های تاشو خود است. بر اساس اعلام یک شخص خبرچین، غول آمریکایی روی تعدادی از نمونه‌های اولیه ایفون تاشو کار می‌کند. با این‌حال کاربران نبایستی چندان امیدوار باشند؛ زیرا اپل هنوز به نسل جدید گوشی‌های هوشمند اطمینان لازم را پیدا نکرده است.

“جهت اطلاع افرادی که در خصوص عرضه یک آی‌فون‌ تاشو کنجکاو هستند؛ بایستی خاطرنشان کرد که اپل قطعا سرگرم توسعه و تست چندین نمونه اولیه از این هندست‌ها مجهز به نمایشگرهای تاشو است. با این‌حال فناوری نمایشگرهای تاشو کماکان با موانع و چالش‌های بی‌شماری مواجه است.” –  dylandkt@؛ 6 ژانویه 2022

این خبر توسط یک خبرچین مشهور با شناسه Dylandkt منتشر شده است. وی این اطلاعات را در توئیتر به اشتراک گذاشت. این خبرچین طی یک رشته توئیت جدید اعلام کرد که غول کوپرتینویی روی توسعه چندین نمونه اولیه آی‌فون‌ با نمایشگر تاشو کار می‌کند.

این نمونه‌ها کماکان مراحل تست را پشت سر می‌گذارند. اما اپل معتقد است که نمایشگرهای تاشو با ملاحظات و محدودیت‌های فراوانی دست‌به‌گریبان هستند. بعلاوه مشکلات به همین جا ختم نمی‌شوند؛ زیرا به‌طور کلی برند تولیدکننده آی‌فون در خصوص بازار گوشی‌های تاشو با تردیدهایی مواجه است.

ظاهرا نگرانی اپل از آنجا ناشی می‌شود که سرنوشت بازار گوشی‌های تاشو در هاله‌ای از ابهام قرار داشته و هنوز مشخص نیست که آیا این بازار جایگاه خود را در صنعت پیدا کرده یا نهایتا منسوخ خواهد شد. به عبارت دیگر شرکت اپل پیرامون توانایی‌های گوشی‌های تاشو برای قرارگیری در کانون توجه طی مدت زمان طولانی و تبدیل شدن به یک عنصر مد دچار تردید است. بنابراین Dylandkt معتقد است که در حال حاضر اپل برای رصد دقیق وضعیت بازار و اجتناب از ارتکاب اشتباهات مشابه با شرکت‌های رقیب سرگرم برنامه‌ریزی است.

از مدت‌ها قبل برخی شایعات نشان می‌دهند که اپل روی توسعه یک آی‌فون‌ تاشو کار می‌کند. این شرکت پیش‌تر در رابطه با الگوهای طراحی احتمالی آی‌فون‌های تاشو آینده خود پتنت‌هایی متعددی را به ثبت رسانده است.

در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که اپل به تلاش‌های خود برای تکمیل این فناوری ادامه خواهد داد تا از عرضه محصولات به اصطلاح بتا (همانند رقیب اصلی خود) جلوگیری نماید. با این‌حال هنوز مشخص نیست که آیا اپل نهایتا به این حوزه خاص از بازار گوشی‌های هوشمند وارد خواهد شد یا خیر.

۵
از ۵
۱۴ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش