آیفون SE 2022 ظاهراً همچنان شبیه به مدل سال 2017 خواهد بود

در اوایل سال 2021، برخی شایعات از طراحی ظاهری مدرن تری برای آیفون SE بعدی صحبت می کردند. با این حال، اکنون، از طریق یک «به‌روزرسانی» برای یکی از این شایعات، به ما گفته شده که در واقع آیفون SE (2022) همان طراحی آیفون SE (2020) را خواهد داشت که در واقع مجددا از طراحی آیفون 8سال 2017 استفاده کرده است.

قطعاً امسال در دنیای موبایل نامناسب به نظر می‌رسد، زیرا تقریباً همه تلفن‌ها، حتی موبایل های مقرون به صرفه و ارزان قیمت، به سمت این میروند که به حالت "تمام صفحه "برسند. با این حال، آیفون SE جدید هیچ کدام از اینها را نخواهد داشت. باز هم، به نظر می رسد خریداران آیفون SE اهمیتی نمی دهند که طراحی دستگاهشان چقدر قدیمی است، تا زمانی که ارزان ترین آیفون موجود باشد، آن را تهیه خواهند کرد .البته برای اولین بار، 5G داخلی نیز در آن وجود خواهد داشت.

 

    متن توئیت: آیفون SE با طراحی مشابه با XR/11 با اندازه صفحه نمایش کمی کوچکتر، به سال 2024 موکول شد. برای سال 2022، اپل در عوض یک آیفون SE با 5G عرضه خواهد کرد به همراه مشخصات و طراحی مشابه مدل 2020.

    — دیلن (@dylandkt) 6 ژانویه 2022

 

iPhone SE احتمالاً عجیب‌ترین محصول موبایل اپل است . با چرخه‌ی تازه‌سازی دو ساله‌اش (که در جاهای دیگر، حتی در مجموعه‌ی خود اپل شنیده نشده است) - و آن‌ها فقط در بخش طراحی نسل های بعدی، تازه‌سازی میکنند .اما، باز هم، هیچ یک از اینها مهم نیست، مردم به خرید آیفون SE ادامه می دهند، زیرا این تنها آیفون ارزان قیمت است.

 

به هر حال، در سال 2024، آیفون SE باید طراحی شبیه آیفون XR و آیفون 11 را داشته باشد، تنها با اندازه صفحه نمایش کمی کوچکتر. Face ID دریافت نمی کند، اما ظاهراً با یک سنسور Touch ID تعبیه شده در دکمه پاور عرضه می شود. دو سال دیگر، چنین نوآوری های شگفت انگیزی را در iPhone SE دریافت خواهید کرد. ارزش صبر کردن را دارد؟ قضاوت با شماست! در بخش نظرات بنویسید.

ترجمه اختصاصی رایفون

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش