سامسونگ گلکسی اس 21 fe: اینفوگراف مشخصات کلیدی و طراحی

پس از چندین ماه انتشار تیزرها، شایعات نشت شده و افشای اطلاعات بی‌شمار، سامسونگ بالاخره دست به کار شد و Galaxy S21 FE 5G خود را امروز معرفی کرد. این همه آن چیزی است که ما انتظارش را داشتیم و اکنون که گوشی در نهایت رسمی شد، یک اینفوگرافیک دقیق نیز دریافت کردیم که تمام مشخصات کلیدی را بیان می کند.
همه چیز با طراحی شروع می شود که به وضوح از پرچمدار سری گلکسی S21 با ماژول دوربین سه گانه که در قاب کناری قرار می گیرد الهام گرفته شده است. FE برای داشتن ظاهری یکپارچه تر، رنگش با قاب دوربین و پشت آن مطابقت دارد و در چهار گزینه رنگی - گرافیت، سفید، اسطوخودوس و گزینه جدید زیتونی عرضه می شود.
در حالی که ما در مورد پشت صحبت می کنیم - در اینجا یک دوربین سه گانه با دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک ماژول تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر وجود دارد. این دقیقاً همان تنظیمات S20 FE از سال گذشته است. دوربین سلفی در جلو نیز مانند مدل سال گذشته 32 مگاپیکسل است.

اینفوگراف جدید سامسونگ s21 fe 5g fan edition امروز به طور رسمس معرفی شد
حرکت روی صفحه نمایش - اندازه آن 6.4 اینچ است و از انواع Dynamic AMOLED 2X است. با سرعت 120 هرتز به‌روزرسانی می‌شود و از وضوح +FHD برخوردار است. اسنپدراگون 888 در راس آن قرار دارد که به کمک 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی کمک می کند. شما یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ 25 واتی، مقاومت IP68 در برابر آب/گرد و غبار و اندروید 12 با رابط کاربری One UI 4 از جعبه دریافت خواهید کرد.

ترجمه اختصاصی رایفون

۵
از ۵
۱۴ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش