مشخصات گوشی موبایل جدید شیائومی پوکو ام 4 منتشر شد POCO M4

به نظر می‌آید سرانجام شیائومی تصمیم گرفته گوشی هوشمند پوکو M4 که به نمایشگر 90 هرتزی مجهز بوده و از تراشه مدیاتک بهره می‌برد را در اوایل ماه فوریه (بهمن) روانه بازار کند.

گوشی جدید شیائومی پوکو ام 4 افشا گری
حدود یک سال پیش شیائومی از گوشی هوشمند پوکو M3  رونمایی کرد و حالا به نظر می‌رسد که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه‌ مدل جدید تر این سری یعنی پوکو M4 است.
بر اساس گزارش‌های منتشر شده سیستم دوربین گوشی هوشمند پوکو M4 به مجموعه دوربین سه‌گانه مجهز شده که یک سنسور 64 مگاپیکسلی OV64B40، یک سنسور 8 مگاپیکسلی IMX355 سونی و یک لنز 2 مگاپیکسلی OV2A این مجموعه را تشکیل داده‌اند.

جدیدترین گوشی بازار شیائومی پوکو m4 زرد ارزان

از نظر نرم افزاری، گوشی هوشمند بعدی پوکو با اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12.5 که به صورت پیش‌فرض نصب شده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. البته انتظار می‌رود در روز‌های آینده مشخصات بیشتری از این گوشی هوشمند افشا شود و گواهینامه‌های این گوشی نیز از طرف منابع معتبر در فضای مجازی منتشر شود.
گوشی پوکو M4 به نمایشگری 6.53 اینچ مجهز شده که تمام قسمت جلویی گوشی را می‌پوشاند و در قسمت بالایی آن نیز حفره‌‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است. وضوح این نمایشگر LCD برابر Full HD+ بوده و با استفاده از فناوری Corning Gorilla Glass 3 در برابر خط وخش و صدمات احتمالی محافظت می‌شود.

گوشی جدید شیائومی poco m4
نسخه‌ با حافظه‌ رم 4 گیگابایتی و حافظه‌ داخلی 64 گیگابایتی پوکو M4 احتمالا با قیمت 229 یورو به فروش می‌رسد و نسخه‌ 6 گیگابایت حافظه‌ رم و 128 گیگابایت حافظه‌ داخلی هم در مجموع 249 یورو قیمت دارد. انتظار می‌رود پوکو M4 در رنگ‌های آبی، زرد و مشکی در دسترس کاربران قرار بگیرد.

۵
از ۵
۱۲ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش